ANGELICATO

Alla inlägg under augusti 2007

Av angelica - 31 augusti 2007 00:43

Igår slutade vi tidigare och jag, Anna och Carro kilade iväg ännu tidigare för att hinna med en buss till Lule. Träffade Kristofer på stan då som planerat och for hem till honom sen, nya lägenheten, granne med vart han bodde innan , mwhahah. Piltre!


Håret har växt och är redan svårt att få det som i början, sur jag är, det är så läskigt att klippa sig. Utväxt typ 1½ cm, ska fixa det snart, när tiden är given.


Vi ska mest troligast fara till Lycksele djurpark med den delen av klassen som har djur i park som kurs, alltså får jag fara dit, nu i tvåan ska vi dit! Mer precist när vet vi inte riktigt ännu.


Idag när jag åkte förbi Måttsundsbacken så kände jag längtan efter att tälta där!


Och ikväll, om typ 17h så blir det Waldorf osv med folket!

Jag är asfeg vad gäller sån mat, fyra små rätter och sån shit vet jag att jag tycker om, nästan all mat på såna ställen är ju goda, men ändå vågar jag aldrig beställa någonting annat än det vanliga. Varför ?! Jag VET ju att jag tycker om vad jag än beställer, förutom om det skulle visa sig vara ärtsoppa, pölsa eller bruna bönor! Vilket det inte blir. Om jag är med familjen så kan jag KANSKE ta något annat, kmr iaf ihåg 2 gånger när jag valt nå bläckfiskgrejs, fast då var det på villkoret att mamma tog 3 eller fyra små rätter så jag fick av det också. LOL.


Fuck you and have a nice day!

Av angelica - 30 augusti 2007 00:07

Nu har jag börjat inbilla (?) mig en massa läskiga saker här vid datorn.

Det började kännas kyligt om handen, högerhanden på "pekdonet" (lol)

Tänkte att jag hade domnat av, men så kände jag lite längre fram efter bordet, så kändes det som att det var ett fönster öppet, det drog kallt. Jag tittade men inget fönster va öppet. Då blev jag mesig och rädd, hujjah, fjantig jag är. Iaf, så tänkte jag att det skulle vara en fläkt eller något, men vad jag vet så har inte skärmen en fläkt, och datorerna står för långt bort för att kännas. Sen, kändes det ännu starkare och det spred sig till tangentbordet. Då vart det för mycket för en känslig själ som jag och samtidigt så Kristofer satt och skrämde upp mig på msn dessutom! Piltre


KristoferAngelica säger:

om du känner kalla vindar så brukar det vara spöken om du undrar


(ps Kusinanna, det spökade i ditt hus, asläskigt!)


Jag vet inte riktigt vad jag tror, mitt realistiska jag säger mig att det inte finns andar, spöken och sådant. Medans jag samtidigt tänker att det finns, att de är omkring oss, inte alltid, men att man kan känna närvaron.

Vad tror ni?

Av angelica - 29 augusti 2007 22:57


JAAAA, JAG SKA BÖRJA RIDNING IGEN!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!


Jag slutade ofrivilligt förra vintern, för förra ridklubben gick i konkurs, samt jag flyttade till internatet. Det känns inte som att det är 1½ år sedan, det känns som bara någon månad sedan jag slutade. Hur det känns att sitta där  någon meter upp, det är bland det bästa som finns!

Jag ska börja i en vuxengrupp på Skäret, tisdagar kl 20-21

Jag känner hur längtan sliter i mig!

(På bilden ovan är jag och Kusin-Annas exskötis, islandshästen Kvistur!)

NOW I'M BACK!


Av angelica - 29 augusti 2007 08:49

"först och främst så har du riktat in dig på fjortisar, för ingen människa skulle sitta mitt i natten och smsa någon, men det skulle fjortisar göra"


Vi har på svenskan läst Linda Skugges krönika "Ni är bortskämda pubbeungar" och skulle skriva svar på tal. En trög (hon är trög, dessutom tappade hon en valp i golvet på skolan, cp) tjej i min nya klass skrev onannämnda citat. Hahah, inte för att jag riktigt vet vad som är ett bra svar, men fan ofta det är fjortisar som skickar sms på natten, fan det gör väl typ alla eller något. Hon är asjobbig och jag får dagligen hetsutbrott på henne (i fantasin) , jag är så feg skulle nog inte kunna dampa på riktigt bara för att jag stör mig på någon.

Av angelica - 28 augusti 2007 23:14

Jag vet, det blir nästan lite väl mycket tester som läggs in här, men de är typ underhållande tycker jag.


Idag så hade jag rast från 09:45-12:25. Eftersom de andra i klassen har matte, men jag är klar med det sedan i våras. DÅ lade jag mig i en soffa utanför kuratorn och somnade. Sedan kom Emmi och väckte mig när det var lunch! Mysigt.


När jag gick i förra klassen så skulle vi inte ha nå mer företagskurs, men nu i den här linjen så ska vi det och jag är så glad! Eller ,, jag _var_, för vi har fått sämsta läraren nu, hon är en sån jävla satmara och sänder ut en sån jävla dålig stämning från början till slut. Jag har sådan lust att seriöst fråga vad hon håller på med, alltså inte inför klassen, jag vantrivdes in i själen under lektionen. Jag som längtat så mycket efter den här kursen..


Efter skolan så for jag in till stan. Bussen stannade i Norrfjärden, då gav Niklas mig Minnas mobil genom bussdörren. Hon for mot Skåne idag, så det var tur att hon fick tag på den! Efter att ha vinkat av Minna på tågstationen så träffade jag Kristofer, gick till djuraffären och köpte en ny vattenautomat till undulaterna, eftersom den nuvarande läker (?!) Sedan lullade vi på till min buss gick. Har saknat honom så mycket och saknar ju honom nu också, lätt!


På torsdag blir det mest troligast att umgås med Krills, slutar tidigare osv.

På fredag blir det att lulla på stan med angie, sedan Waldorf (rättning;>) och bowling med tjejfollet från förra klass och ange då såklart!

Av angelica - 28 augusti 2007 23:01

Den här är faktiskt så äckligt bra. Det var sorgen att jag inte hann lägga in den i MP<3n imorse, har haft låten i huvet hela dagen känns det som!

Av angelica - 28 augusti 2007 22:54

Your Ideal Pet is a Cat



You're both aloof, introverted, and moody.

And your friends secretly wish that you were declawed!


MEN SÄG MIG DÅ VARFÖR JAG ÄR ALLERGISK MOT KATTER, VAVAVA ?!


What's Your Ideal Pet?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards