ANGELICATO

Alla inlägg under april 2008

Av angelica - 30 april 2008 22:27

Det här är Molly som jag hade som sommarhäst för något år sedan

Av angelica - 30 april 2008 19:49

Nu är den min !





Närvarande är; Jenny, Maria, Viggo, Moa, Sebastian, Andreas, Kristofer, jag samt Zidane! Folket har spontant börjat fixa ihop pinnbröd och kristofer är i full fart med att flippa burgare !



Av angelica - 30 april 2008 15:33

Jaha nu ringde de från hansen

"Hansens i pite bara lurar oss, nu har den kommit iaf"


blir att åka in igen då på momangen ! 

Av angelica - 30 april 2008 15:19

Fittjävla jackan hade inte kommit, näe- de hade glömt att skicka den från pite, så jag får den inte förns tidigast MÅNDAG !


vart stoppad  mitt på gatan på stan av några killar som frågade hur gammal jag var dessutom.


nu är jag med käre krills <3

Av angelica - 30 april 2008 00:08

Känner att hela strupen liksom bränner, hela insidan, ner till typ magsäcken känns det som, varmt, kallt, obehagligt, knådande sen kommer det surt oppi halsen flera gånger varje minut. Tog samarin imorse, har inget hemma nu, inte ens fjantiga samarin som inte alls hjälper, inget hjälper, inget. Inga satans hjälpmedel, åtskilliga kurer med novalucol, novalucid, omeprazol 10 mg, 20 mg, receptbelagda från läkare, you name it.


Har druckit drickyoghurt, proviva varje morgon i 1 hel månad, men jag kan rätt och slätt säga att det bara är gott och absolut ingenting mer, man kan lika gärna dricka vatten.


Jag är en stressad sate, jag vet, men det kan jag inte göra någo åt, det bara är så, ofrivilligt hela tiden, fittnylle.


Lägger frågan hos er; ge mig tips på vad fan man kan göra för att lindra det?!

Av angelica - 29 april 2008 22:13


Jag har ju mitt projektarbete att ta reda på hur möss med/utan hjul påverkas osv, kommer att ha 9 möss till hösten (...!) i tre burar om allt går som planerat.


Skulle även försöka fixa varvräknare till hjulen om det var möjligt.

Ola/handledaren ville även att jag skulle publicera resultatet sedan, typ i nån lämplig tidning, eller t.ex zoonen.com, vi får se.


Eftersom att jag inte är mer än en människa så kommer jag även göra vissa tester där jag kommer att filma mössen och sedan låta visa resultatet för ca 10 personer som har vana och kunskap om möss. Vad de tycker osv, för att inte jag ska färga resultatet allt för mycket med mina egna tankar och relationer till mössen, får alltså inte på något sätt förvränga faktan omedvetet.


Så det blir att höra sig för vilka som är lämpliga och frivilliga i framtiden.

Mössen på bilderna är mina förra; Poccorn & Pixi

Av angelica - 29 april 2008 20:58

  • Steg upp 045
  • Blev illamående och spydde på toa innan jag gick till bussen
  • Var på skolan 0625 = jour.
  • Nationella prov engelska 0820
  • Samhällsprov 1225


Alltså en heldag med prov.


Efermiddagen blev dock nice; stan med Kristofer, angie, emma och jenny.

Ingen Anna/Nille närvarande - då vi har finfina planer inför 9 maj, honan blir ju 18! Nille - älskad bästvän nu och alltid <3

Av angelica - 27 april 2008 12:12


Bli kysst av Kristofer Svanberg!

SYND, för det är bara jag som får ;)

Det funkar faktiskt


» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards