ANGELICATO

Alla inlägg under januari 2014

Av angelica - 30 januari 2014 20:01

Hahah sjukt störande när man INTE köper något och sen sitter man där med bara en bild och vill haaa.
 

Såna här jackor fastnar jag för heeealtiden så det är aldrig någon idč att beställa de för jag skulle i slutändan ha tiotals och sen bara fortsätta vilja ha fler.

   

TVÅ av mina byxor har gått sönder i fucking RÖVEN. Så sjukt störande, måste laga...

Av angelica - 29 januari 2014 16:30

Haha åååh det finns så mycket roliga bilder, har en mapp på datorn jag sparar de i, sen när jag har tråkigt ibland öppnar jag den och fnissar runt.  

Av angelica - 28 januari 2014 22:46

Funderar på ny blogg. HEMLIG blogg, fått nå jävla miffotankar som stör mig att folk jag känner läser vad jag skriver, blir TOOKIIIG ibland. SLUTA HÄNG HÄR hahahaha..!! Störd jag är.

Av angelica - 27 januari 2014 19:21


Gjorde en player-playlist på Spotify baserat på lyriken, så jävla rå haha! (För mycket fritid) Jag har två hm förebilder och även fast jag varit så grymt less så är jag i slutändan mest fascinerad. (Nu är det no hard feelings) Det är verkligen inget att se upp till men på något sätt har det blivit mitt projekt, jag har startat från noll/toffel men är fan en bra bit på vägen! Don't hate the player, hate the game.

Av angelica - 27 januari 2014 16:30

True! Använder det här både som motivation och tankeställare åt båda hållen! 

Av angelica - 26 januari 2014 16:45

Jag är inte så förtjust i varken konst eller inredning, av den anledningen att det tråkar ut mig. När folk säger att de gillar inredning så är det i mina ögon inte det, för mig placerar de bara ut saker, ingen egentlig tankeverksamhet och ingenting som fångar mitt öga eller tankar. Det ser bara ut som vilken IKEA-lägenhet som helst, är det inte så? Däremot så kom jag faktiskt på att jag har en mapp i datorn som jag sparar idčer i, så ja, jag gillar inredning när den går åt en knepigt håll.


Av angelica - 24 januari 2014 14:30

Har tagit upp kontakten igen med en väldigt nära vän som jag tappade kontakten med för snart 8 år sen. SHIT det känns inte så länge sen. Hur som helst så har vi kommit fram till att det förmodligen hade blivit mer kaos annars. Så kul att kunna hitta tillbaka!


Jag har också lyckats hitta en person som jag tappade bort också ungefär så länge sen (ja det var som att den gick upp i rök) Vilket leder till att det känns som att en propp som leder bak i det förflutna har släppt och det bara sprutar fram tankar och låtar. Huvudet arbetar för fullt för att pussla ihop det glömda med nutiden. Återigen ploppar det upp melodier jag inte hört på 7 år. Det jobbiga är bara att försöka hitta en låt när man bara minns två ord, men jag är en riktig internet-detektiv, hittar en fis i rymden!


» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards