ANGELICATO

Alla inlägg under juli 2010

Av angelica - 28 juli 2010 23:18

Familjens nya platta "Mänskligheten" har en riktigt skööön och dunderbra fisrackare. Skön på samma vis som Det Snurrar I Min Skalle och Huvudet I Sanden, om ni vet vilka de är.


Familjen - Det Var Jag


Av angelica - 28 juli 2010 23:13

ÄR DET MEST UNDERBARA PÅ MAX EFTER FRISCOBURGAREN

 



Pommes dränkta i smält cheddardip, Max underbara Originaldressing, gul lök samt heta jalapenos.

 FYFAN VAD MATPORRIGT
Av angelica - 27 juli 2010 02:07


och någon mysko tjej ringde med dolt nr och rabblade upp saker från min blogg och pratade om min dialekt och norrland? säg vem det var ? ;>

Av angelica - 22 juli 2010 17:50

 


Hittade nyss ett nytt album med T.I

Förra Paper Trail älskar jag, men det här var bara..konstigt?

Av angelica - 20 juli 2010 00:48


För två år sedan när jag var dit med Kristofer, Då såg det ut såhär:




(Vi åkte hem den 25e Juli för två år sedan och åker hem 25e Juli den här gången också. LOL.)

Av angelica - 19 juli 2010 22:29

Skönt att det är felstavat ? ;>

Av angelica - 19 juli 2010 20:24


 Kid Cudi - All Talk (Feat. Chip Tha Ripper & Christian Bale)


Bättre ljudversion finns -här-!

Av angelica - 19 juli 2010 17:04

Amanda håller på att bli någon form av matguru för mig? När hon jobbade på Donken så fick jag hamburgare. Nu jobbar hon på salladsbaren som ligger ihop med sushibaren så hon köper sushi med rabatt! Så nu kilar jag iväg och trycker i mig en 12-bitars portion. Yummi!


BTW VI SKA BOKA BILJETTER OCKSÅ. VI SKA TILL GÖTEBORG IMORGON ! ;)

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards