ANGELICATO

Alla inlägg under juli 2007

Av angelica - 31 juli 2007 18:20

jag orkar inte skriva blogg. har vart med ange och är med ange LOL ERA SNOKANDE ungar, fast snoka på de kul xDA DHSFKJ HKJK  DET ÄR VARMT AJG KAN INTE FUNGERA NORMALT I MITT HUVE, huajaahaaaaa!


Jag och angie tror på ödet.


Det har blivit lite ändringar ang LK, jag ska gå med angie <3 alla dagar och vi ska joina Kvalstret. dvs krills <3



"Hat är inget man föds med

Hat är något man lär sig

Man lever med det

Man andas det

Man gifter sig med det"

Av angelica - 30 juli 2007 18:38

Uppdaterade bloggar: http://nyligen.se/

Fuling: http://youtube.com/watch?v=pE0N0UmmL_4

Original: http://youtube.com/watch?v=EwTZ2xpQwpA


Peeing in the snow

Peeing in the snow

Peeing in the snow

Peeing in the snow

Peeing in the snow

Peeing in the snow

Peeing in the snow

Av angelica - 30 juli 2007 17:19

Gårdagen vart helt miffo i flera timmar.

Min mobil var slut på batteri och jag hade ingen laddare. Då kunde jag inte ställa mobilen på väckning, men hoppades på att vakna i tid av mig själv. -Vilket jag INTE GJORDE (!) Hade kommit överens med Kristofer att träffas på stan i en timme. Jag MISSADE BUSSEN och hann inte ringa honom lr nå och berätta så han satt där och väntade (!) FYFAN vad det var skammen alltså, 4 h var helt hemska! Sedan kom jag til Izabella och hämtade min moppe och körde raka vägen hem till honom för att berätta ! Så var jag hos honom några timmar åsååååååååååå ;);));););););););););););;);););););););););););)

Sedan kom pappa och letade mig med bilen i stan osv osv osv .


Idag var jag och Ange på stan och hon köpte SISTA exemplaret av en tröja jag vill ha SÅÅ MYCKET ! Kändes helt hjärtekrossigt hujjaah fyfan. Nåja, hon sa att hon kanske inte vill ha den och då ska jag KANSKE få köpa den av henne!!! LYCKAN DET OM!


http://www.dailiescountdown.se/c.aspx?ukey=J0E030U0K0F9P2O2C8751841W1H

Av angelica - 29 juli 2007 02:20

Sliten efter PDOL.

Vi typ lullade omkring i nån timme i början och kollade bara på töjhorn, töjstav osv, jag köpte en större töj som jag genast försöker pressa i. Har inte riktigt fått i hela, men det tar väl nån dag.

Den ser typ ut såhär,

.

.

.

.

.

.

Jag skulle ju hälsa på Jonas, en kusin till mitt ex Markus. Fast båda våra mobiler fick slut batteri, plus att sändningen sög osv. Surt som fan.


Jag tappade bort de andra vid stora scenen. Det var åt helvete, för min mobil fungerade knappt och jag fick inte tag på de andras mobil. Så skickade sms till Minnas kille Niklas som var hemma och bad honom be de andra möta mig vid ett ställe. Så efter typ en halvtimme så återförenades vi.


HAHA, när vi stod och väntade på skjutsen så stod jag och misshandlade ölburkar som låg och skrattade åt mig på marken, HAHA not. Iaf, jag brukade våld på de, men så var en av de unik, den var speciell. DEN VAR FULL. En Spendrups 5% med "50% kalorihalt" och som kan visa med en temperatursak som ändrar färg om den är kylskåpskall . - Mongo. Jag dricker ju inte men kunde fan inte lämna den stackaren där, så nu ligger den i min väska, vettefan vad jag ska göra av den, hälla den på en blomma kanske, dunno.


Imorgon ska jag hämta moppen I Kyrkbyn och köra hem.

Av angelica - 28 juli 2007 16:54

Imorse tog jag och Minna bussen till stan och sedan en annan buss till Norrfjärden. Jag somnade på deras myyycket mysiga soffa ett tag!


Jag har glömt mobilladdaren hemma och har slut batteri på mobilen så Gabbi som snart ska med oss till PDOL ska ta med en laddare så får jag gå hem till min mormor som bor i stan och ladda den hos henne.


Har ju lämnat moppen hos Iza så får jag köra hem en annan dag, söndag eller nå förmodligen.


Mina jeans är nytvättade och jag är som en uppstoppad korv. Tajt.


Fort Minor - Slip Out The Back

Av angelica - 28 juli 2007 02:25

~Längtan efter det som alltid överger en~


HAHA Emmi föll omkull nyss eftersom hennes ena fot hade domnat av så hon inte kunde stödja sig på den när hon ställde sig upp! HAHA vad lustigt det var jag trodde typ någon hade gjort illa sig lr nå ! HAHA


"Men den där sängen kan man ju inte göka i ?!" // Fanny

Det var då utlåtandet om där jag och Minna ska sleepa inatt OMFG!


* * *

Orden som kommer är alltid äkta

och du är för svag för sanningen

* * *

DMX

Av angelica - 28 juli 2007 00:55

FÖRBERED ER FÖR: en kortblogg!


Tjaa om ni inte redan vet så är jag och Fredrik inte längre tsm, vi är inte ovänner och allt gick lugnt till.

Jag var till Kristofer igår och fick honom att prova käka kanel!

Efter det körde jag lite vilse påvägen till Izabella, inte mycket då, jag visste inte vart jag var men körde bara på och gick på turen. Lyckades hitta.

Är nu hos Iza på hennes fest och vi ska upp med buss kl 8 ungefär imorgon så det blir säkert antingen kort sovtid eller tidig sovstund.

Det blir PDOL imorgon med Minna och efter det sover jag hos Minna!


If you love something

let it go

If it comes back to you

its yours

If it doesnt

it never was


PUSSTJINGFFS

Av angelica - 27 juli 2007 05:59

Men dumma apskaft till blogg din bäveranal som inte reggar antalet besökare!

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards