ANGELICATO

Alla inlägg under juli 2008

Av angelica - 29 juli 2008 16:32

Idag firar jag och Kristofer ett år ;)



Av angelica - 27 juli 2008 02:18

Imorse kom jag hem, men fitt-SJ dumpade oss i Umeå pga banarbete

BUSS resten av resan, mitt på morgonen, jag som sov så bra på tåget.

Somnade DIRR 13-18 när jag kom hem. Låg i sängen helt mörbultad tills 22.


Det fulaste i gbg var när en zigenartant kommer och skriker på mig för att jag skulle ta kort på en flock duvor på marken. Shit, helt Retarderad!


Orkar fan inte skriva om vad fan jag gjort med käraste där nere, det får ni fan kolla på pixbox, assholes!


Jag älskar Kristofer <3 <3 <3 <3 <3 

Av angelica - 24 juli 2008 23:02

För ett år sedan träffade jag Kristofer för första gången.

Idag. Jag älskar honom, min Kristofer.

29e Har vi varit tsm ett år, jag och min charmpojke <3

Av angelica - 19 juli 2008 01:04

Kan du räkna till tvål?

Ettl

Tvål


Hahaha det är alltså Kristofer som sitter och kommer på sina egna små såna här bus, i phukkin love him!

Av angelica - 17 juli 2008 20:14

Alltså, hur kan tjejerna i göteborg se likadana ut som i luleå?

Är mode någon slags uniform?


WAAH jag stormtrivs, fast lite virrig i huvet, så otroligt många intryck att smälta.

Av angelica - 14 juli 2008 03:33
Click here to create your own painting.

Man typ fyller i på vilket humör man är, vart man vill resa, färg osv

Så 'blir' det en ful och äcklig tavla av det hela, som man får se nä man valt klart allting, lol på riktigt för detta.


Hemsidan heter dessutom Bores.com = Passande 

Av angelica - 14 juli 2008 03:17

Bjuder på en bild på mig från förra veckan, vaschegoo'

Idag bär det av till gbg med älsklingen<3

Av angelica - 14 juli 2008 01:23


Snubblade in på ett blogginlägg angående FRA-lagen


"Nämner man "fel" ord så blir man avlyssnad även om man i hela sitt liv aldrig har sagt eller gjort någonting brottsligt.

Snart blir man väl buggad i anuset också, eftersom det på offentliga toaletter, t ex på den sortens toaletter där man kissar i bredd, ibland talas om olika saker."


hej jag är i kiss och bajsåldern men galet vad jag gillar att bli road av sånt här,

word up osv!


Visst, som han säger, lagen är till för att skydda oss, men någon måtta får det väl förfan vara, ska man ha övervakningskameror i varenda villa i framtiden eller vad ?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards