ANGELICATO

Alla inlägg under juni 2010

Av angelica - 30 juni 2010 03:36

 


Otippat att en så smått smörig film ändå hade ett så värt slut. Var minst sagt inte beredd.

Av angelica - 29 juni 2010 19:48


Det här får bli min frukost på dagen för jag är ungefär så dryg på att vakna och ungefär seg på att orka heva i mig nå idag. Jag kör iaf på ungefär det här receptet och det funkar bra. Glöm inte hackad rödlök för det är ungefär galet mums.


Förresten nu när jag ändå är inne på mat. Ni vet den där killen som pratar in en hälsning till sina föräldrar på restaurangen (finns att se längre ned i bloggen om ni missat). Höll på att börja asgarva när jag var på Lush och en kvinna sa "Det luktar ju... GOTT!" på samma vis som killen säger "Det kanske låter..GOTT!"

Av angelica - 29 juni 2010 19:31

           

Av angelica - 29 juni 2010 19:19

Ser ni en sån här bland gosakerna i butik, så KÖP ! Helt insane att något så snuskigt gottbara kan gå på en tia. Det är typ kladdkakefeeling den ger, med chokladkolakräm och mer kola på ! ÄT FÖRIFAN.



Trodde att jag såg en sån här i frysdisken, fast det var tomatfylld kant istället för korvfylld. VÄNTA BARA, snart komer nog korven mina vänner. Underbart.

 

Av angelica - 29 juni 2010 19:13


Jag är ungefär helt jävla hjärndött trött. Skulle inte förvåna mig om hjärnan långsamt, mystiskt sipprar ut från min hjortskalle bakifrån, så att jag inte ser det bara för att jävlas. Vad händer ?

Av angelica - 24 juni 2010 17:49


Chamillionaire ft Lil' Flip & Paul Wall - True


Pacewon & Mr. Green - Children Sing


Rihanna ft Slash - Rockstar 101

Av angelica - 23 juni 2010 01:44

V I L K E N ?



Update; beställde den högra.

Av angelica - 22 juni 2010 19:57


♫ Finns det plats för en neger ?!

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards