ANGELICATO

Alla inlägg under mars 2007

Av angelica - 30 mars 2007 14:30

Var på Minna och Niklas inflyttningsfest igårkvällDet var förbannat kul må jag säga ;DSen for jag med Fredde till nån fest i Harrbäcken,De var nå fulltjejer där å en drog upp med en kille på övervåningen och sen sa hon till killen som hade festen som bodde där:"Förlåt för att vi knulla sönder din säng"Åsen hämtade morsis hem mig :PVad gör man när det förflutna vägrar släppa taget?

Av angelica - 29 mars 2007 20:46

There's nothing you can do to make it stop,'Cause it's just spinning around in my headAnd it won't stop until I'm dead When my heart goes to sleepThen I can take my last breath and go to restDet Kallas LyckaDe goda mackorna är tillbaka på frukosten,det var Nordis som frågade om de kunde börja göra de igen,för det hade inte varit sådana sedan januari.Länge leve mattanten som bakar de!De gör det värt att stiga upp på morgonen!Jag har ont i magen :(All stress bokstavligt river sönder min och Bellas magar :(Ska verkligen bli skönt med helg, känner mig helt utsliten och Minna och Niklas inflyttningsfest imorgon kommer som ett bra slut på en jobbig vecka och en bra start på en bra helg!

Av angelica - 28 mars 2007 17:47

Är det är slut tomater är det bara att Du frågar mattanterna om mer,annars kan jag göra det åt Dig!

Av angelica - 26 mars 2007 17:52

Om min MP3 gick sönder, skulle du sjunga för mig då?IBLAND BLIR JAG SÅ FÖRBANNAT LESS, att få höra "Jag känner mig så kort och fet när jag står brevid dig" är jävligt jobbigt..Hur du vet att du är ett pucko....¤...Du blev påkörd av en parkerad bil.¤...Du tror att det är iskuber som håller frysen kall.¤...Det tar dig 2 timmar att se en 60 minuters film.¤...Du ville ha en ny munk eftersom det va hål i den förra.¤...Du ringer nummer-upplysning för att få numret till 112.¤...Du ställer dej på en stol för att höja ditt IQ.¤...Du snubblar över en sladdlös telefon.¤...Du säljer bilen för att få pengar till bensin.¤...Du kastar en sten mot marken och missar.¤...Du försöker dränka en fisk.¤...Du köper en sol-driven ficklampa.¤...Du blev inlåst i en livsmedelsaffär, och svalt ihjäl

Av angelica - 25 mars 2007 23:59

Som en smutsfläck blir jag sopad under mattanMellan 22:10 och 23:15 föddes 4 st lammoch vi såg det hela!Från 20:00 - 23:50 satt vi bland fåren, frusna och trötta men väldigt glada!Tyvärr visade det sig dagen efter att tackan inte klarat av att ta hand om alla 4 även fast hon gjorde det när vi var där. 2st är nu flasklamm, ett av lammen är sällskap åt den som blev utstött.Mitt favoritfår 5010 lammade först av alla och hennes lamm kallar vi för Akilles.Det var Gabriellas favoritfår som vi såg lamma.När Ni ger mig ett löfte, räkna inte med att jag tror på Dig

Av angelica - 25 mars 2007 00:32

Ibland tittar du på mig som att du vill att jag ska försvinnnaIdag kom Gusten förbi och vi drog till Alvik med mopparna och köpte Mjukglass!Gusten är full i faan av sattyg, man vet aldrig vad som ska hända, det är så extremt underhållande! :DI sommras t.ex så kraschade han rakt ner i diket, över det och in i två stillastående bussar. Det var ganska spårat, såg honom stå på moppens sits med armarna rakt ut, strax efter det hördes ett brak.Skulle vara extremt trist i Mörön om inte han var här att dampa med.Utan att säga ett ord förintar Du Mig

Av angelica - 19 mars 2007 21:23

Inatt skrev jag om rådjur, ett hastigt ihopsmetat arbete men det ska nog gå bra, resultatet är väl bra tycker jag ändå.Nyss har jag, Nordis, Strand och lejon varit till fåren och checkat om något får ska lamma. 2025 är riktigt fet och juvret är storfyllt, förmodligen komemr den få inatt eller imorgon.Mitt favoritfår 2010 har till allas fövåning lammat först av alla, och har fått en liten pojke ;)

Av angelica - 19 mars 2007 18:22

"19 mars är nu officiella kakpostdagen"Kakposten har anlänt til Hannes! :DFan vad kul!Jag är nu Hannes kakpostgudinna XD

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards