ANGELICATO

Alla inlägg under november 2009

Av angelica - 30 november 2009 18:26


Grattis, nu kan ni få se vad jag menade med FETTOMAGESKLÄNNINGEN!



Den är ju helt fucked up. Kan trycka in ett stort gosedjur eller kudde och det är inte stretch! Hade iaf cp-kul med att hata och förakta den.



Av angelica - 28 november 2009 14:43


  Modevisningen gick bättre än jag trodde! Allt var sjukt fina och ingen failade. Var myyycket mer folk än jag trodde det skulle vara! Kommer lägga ut bilder om jag får tag på de. Nice.


Blev erbjuden att modella på ytterligare en visning. I Mars, kommer vara typ lite alla möjliga märken. Kläder från Vila, Diva and so on om jag minns rätt? Sen har jag ju Isabells andra visning i februari också! Kul som fän.


Nu är det off to Waldorf som gäller med bla några av tjejerna som också modellade. Sen BIO - Luftslottet som sprängdes. (Råkade säga sandslottet igår muntligt IGEN)

Av angelica - 28 november 2009 01:00

SLEEPWALKING 

(Jag inte bara har mardrömmar, jag har gjort farliga saker i sömnen också)


1.  Har tänt en ljusstake i sömnen en gång, för somnade med otända ljus och vaknade med 5cm nedbrunna. Läskigt som fan dock, så tändstickor är bannlysta från rummet jag ska sova i.


2.  Har också dragit ut en glödlampa rätt ut från lampan i väggen.(drömde att jag var på boda borg) Farligt, farligt, eftersom jag efteråt satt och med våld försökte trycka fast glödlampan igen. Kraschade som bara den. Var i halvsömnen då, ni vet då man ser vad man gör men inte är riktigt medveten och inte styr va man gör.


3.  När jag var liten så hittade mamma mig ståendes på en köksbänk i full fart med att rota i medicinskåpet (!) Hade roffat åt mig en tub som jag försökte öppna och äta upp. Tänk om jag typ hade vräkt i mig massa randompiller, haha!



Psst! Bloggplatsen har skaffat äckliga smileys. Jag hatar smileys i bloggar.Fyfan Spelar ingen roll om det är :) eller sånasom nedan. Tycker bloggar ser smutsiga ut med sådant på något vis. Lägger upp de fulaste. Hujja.

  

Av angelica - 26 november 2009 20:30



Hon knep FÖRSTASIDAN på årsboken för riksförbundet svensk fotografi. Gaanska nice ändå. Dessutom är det en vovve från sos animals! Brutalt felbett dock, men en härlig och charmig hund.

Av angelica - 26 november 2009 17:30

 

Vidskeplig?

 

 Slumpen eller ödet?


Jag tror ju inte på nå hokuspokusreligionskit eller liknande. Sånt där fuffens finns bara för att kontrollera folk. Däremot blir jag lite vidskeplig ibland vad gäller ödet. Så sjukt många saker som alltid händer som liksom inte känns som slumpen precis? Syftar inte ett dugg på hur nånting skapas eller liknande, utan händelser osv.


 Förlita sig på det?

 

Många gånger när nånting inte funkar när jag ska göra något så brukar jag tänka "hmm, eftersom det fuckar sig så mycket så måste det ju vara meningen att jag inte ska göra det här" så då skiter jag i det rätt och slätt, släpper det jag gör och tänker aldrig mer på det igen. Annars tänker jag som att jag gör ett stort misstag som försöker göra något jag inte "ska" göra. Kan vara allt ifrån att kommentera en blogg till att fara iväg nånstans and so on.


 Annat fjanteri

 

Jag brukar fundera på det här med när folk dör. På min morfars begravning när jag var typ 11 så flög det en fjäril inne på mottagningen efter begravningen då alla satt och fikade och jag och kusin satt och ritade teckningar åt morfar. Minns att jag skämdes för teckningarna och gömde de på mitt rum. Innan så var det en kråka som inte kunde flyga som satt på vägen, så jag tog den och bar iväg den. Kusinen minns nog. Sånt får mig att fundera.


Fjantigt?

Av angelica - 26 november 2009 13:30


Jag brukar kika in på Fokis blogg i brist på annat.



Opersonligt.


Dock börjar jag tröttna på att man ALDRIG får ta del av hennes åsikter om typ nånting alls. Ingenting personligt, ingenting. Allt är så tyst på något vis. Bara ytliga saker hittade på typ google. Så hur länge ska hennes blogg baseras på google? Det måste ju fan vara någon som säger åt henne att vara så opersonlig. Manager? Hon ger aldrig svar på tal till någonting, hur mycket de andra större bloggarna än säger. Eller är hon så? Har hon inga åsikter, inga tankar, reagerar hon inte på någonting?


Av angelica - 26 november 2009 08:45

Av angelica - 26 november 2009 01:15

Sandslott vs Luftslott


Bli inte förvånad om jag fortsätter kalla den här filmen för "Sandslottet som sprängdes". Har nämligen gjort det minst två gånger redan. En gång muntligt och en skriftligt på facebook.



Varför?


Kristofer bad en utlänning säga "Jag har ett sandslott i fittan" varav jag efteråt förklarade att det betydde "I have a sandcastle in my pussy". Det kuliga är att jag sa det med den grövsta brittiska accenten man kan tänka sig. (Älskar att prata engelska på fyllan och då alltid på brittiska) Det brittiska hänger kvar sen jag jobbade i i Spanien med massa britter. Kristofer tyckte det lät sjukt kul och tar gärna upp ämnet för att småretas lite, hah! Så sandslott ligger mig närmre hjärtat än luftslott.



Ska se den på lördagkväll med Kristofer iaf!

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards