ANGELICATO

Alla inlägg under november 2010

Av angelica - 30 november 2010 20:19

Fått svar från kanal 5 nu, har gått vidare och kommer troligen att vara med i programmet.


Alltså jag dog ungefär på castingintervjun.. Vart iaf tårögd. Rätt pinsamt. Tjöt som en unge. Jag är väldigt skvätträdd av mig. Går att se lite här. typ minneslucka HAHA. FAN vad irriterad jag blev på mig själv! HAHA LOLZ.


Nåja, man får väl sitta och grina av skratt och andnöd som Amanda sa!


Istället för julbord ? ;)

Av angelica - 24 november 2010 23:51

Ni är för dåliga för att snoka i min blogg!

Spotifylänk på 


 Carolina Wallin Pérez - Pärlor (Kent cover)

 Anya Marina - Whatever You Like (T.I. cover)

 Nero - Innocence

 Akala - Shakespeare

 Sick Puppies - So What I Lied


Tänk om någon gav mig min egen spellista och jag inte hade hört låtarna, ojoj, att ramla över och få så snuskigt många bra nya låtar. Min er besth av alla sådeså! Snubblade över en lång lista som påminde rejält mycket om min egen, typ var tredje låt hade jag själv, och varannan jag inte hade hört var nice. Ser jag "mina egna" låtar på ens lista, så ser jag ju att det finns bra smak på musiken där och då orkar jag lyssna på resten.


Jag gillar att lägga upp låtar men jag lyssnar aldrig själv när andra lägger upp på bloggar ;) Och jag kollar inte på videos heller. För jag vet de ändå suger för det mesta, enda gångerna jag lyssnar är när jag VET att det som läggs upp i princip är renodlad hiphoprapblablabla.


Fick inte ta med mitt armband genom säkerhetskontrollen på flygplatsen förra helgen för den har ju patroner på sig, även fast de är av plast -.-' Tur gabbis mami vinkade av oss och kunde behålla den åt mig, höhö.  

Av angelica - 11 november 2010 02:04

♪ Well, I have the key in my hands: all I have to find is the lock ♫

     

Av angelica - 10 november 2010 23:45

Nu blir det dejtingsajter för fulla muggar. Jag har flera användare på en dejtingsida, men verkligen inte av den anledningen att jag kollat runt efter folk. Utan pga att man erbjöds ett personlighetstest som var jobbigt långt och välgjort som jag provade för skojs skull, därefter jämförde jag ett nytt test ett halvår senare och märkte att jag gått från utåtvänd till mycket inåtvänd, ska jag vara ärlig så reagerade jag väldigt mycket på det, för jag kände mig berövad på mig själv i en tid då jag redan kände mig berövad och trasad på en annan kant. Det mest personliga man kan ha måste ju vara ens egen personlighet, vad annars? Så jag gjorde ”uppföljningar” i min egen personlighet för att se "hur jag gick”. För jag ville tillbaka till hur jag var och kände mig. Man kunde också jämföra sin personlighet med andras, vilket jag och tjejkompisar gjorde.

Hemsidan Spraydate som jag ska ge mina intryck och tankar om i detta inlägg erbjuder inte denna tjänst såvitt jag ser och därför skulle jag inte bli medlem och börja använda mig av den sidan om jag vore intresserad av att leta dejting på internet. Utan köra på konkurrentens. Dock ska man inte underskatta internets krafter eftersom min kille och jag fick kontakt via slumpen på Apberget för några år sen.

Däremot tycker jag att det är en superbra idè som de gör på sin sida och det är en kryssning för singlar. Erkänn det hade varit fnizzigt om jag skrivit fel så det blev sniglar istället för singlar? ;)

Av angelica - 9 november 2010 00:11

Nog är hon ju lik Will Smith alltså. Tycker hon känns som en mini-Rihanna. SWOSH

Av angelica - 7 november 2010 20:00

Skulle jag fått nys om de här när jag var yngre, typ då pokèmon och gogos regerade. Då hade jag varit fast i träsket totalt pga att det finns massa djurmotiv. Har en hög på armen atm. OMG fan vilka sköna nördiztider man växt upp med, ååååh pokèmon i mitt hjärta. Fixat ner Pokèmon Stadium 2 på datorn, såå fint.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards