ANGELICATO

Alla inlägg under januari 2011

Av angelica - 19 januari 2011 03:48

    

Blev Pitehavsbad med girls idag och för tisdag planeras det om Lasergame, däremellan blir det mer ridning och Danmark tre dagar. Kommer bli tråkigt att inte få prata om inspelningen, lär ju vara sjukt spännande där borta, blir inte förvånad om jag råkar börja lipa för att det är för spännande, blir väldigt lätt exalterad och det i kombination med skvätträdd = HEHE. Fast tråkigare för andra som inte får veta, jag får ju iaf veta och det är huvudsaken, HEHEEHE. Party på det. Tänk om man släpps ner i ett hål POFF! Idioter i mörker med fula kläder iaf.

  

Av angelica - 19 januari 2011 02:58

Det viktigaste för mig när det gäller födelsedagspresenter är att det ska passa personen det gäller, vet jag att det gör denne glad på ett eller annat vis så känns presenten direkt perfekt, komiska presenter är nice men det är inte så många som kör på sånt. Jag brukar inte lägga ner så mycket tid, fast jag brukar ständigt spana efter saker på internet lustigt nog och om det är för dyrt att själv ge till någon brukar jag ge länken så denne själv kan slå till på grejen. Själv gillar jag sånt som kan användas mycket, eftersom jag lätt fäster mig vid saker. Framförallt saker som doftar är jag en rejäl sucker för. Största skillnaden när jag kollar presentkategorier för flickvän/pojkvän rent generellt är att det oftast är mer roliga prylar åt killar och typiska tråkiga tjejsaker åt tjejer. BBQ Sword tycker jag är kuwl, fast när man trycker sig vidare på köp nu så kommer man faktiskt till fel typ, HEHE.

Av angelica - 14 januari 2011 18:02


En sak jag ofta blir helt galen på, är när man blir förbannad på någon och personen bara charmar upp en med ett fruktansvärt sött, dödande smil och glimrande ögon. Det är tamefan otroligt, så sitter man där med fetaste flinet och är jättearg och blir förbannad på sig själv för att smilet trängde sig på, HEHE! EN viss satans söt människa gör det här alltför ofta, och jag smälter varje gång..


Facebookgrupp "I hate it when the person i'm angry at makes me smile or laugh! -.-"


Jag har inte koll på mina svartingar. Älskar att byta ämnen mitt i allt. Lyssnar ju för det mesta bara på hip hop rap, mina kära uppvuxta afrikabarn som rappar fram goja. Har inte så stor koll på vem som är vem när jag väl ser bilder på de. Många som lyssnar på musik går ju runt och fulnynnar på låtarna, vilket jag inte gör, eller sjunger med i bilen. Hur skulle det låta om jag gjorde det?! HAHAH underbart, man skulle bara höra massa mummel om cash, money, hoes n bitches och motherfuckers. <3 Tur att jag inte är så preppy att jag faktiskt bryr mig om vad de sjunger!


TB

Av angelica - 9 januari 2011 17:15

Tackat ja för ett tag sen till programmet helt, alltså skrivit på papper. Hoppas jag inte var för sen iaf, hahaha. Fått flyg + hotell fixat. Köpenhamn 23-25 jan. Hittat några som ska dit fast inte samma dagar som mig, tråkigt. Nåja. En satsar på att skämma ut sig så mycket det går på alla sätt och vis, mwhah. Man kommer väl göra det varken man vill eller ej, varschegooo!


Klicka på bilden för att se videoklipp på pinsamheterna.

Av angelica - 8 januari 2011 18:15


Spicy Guacamole + Seaweed + Grilled Shrimp! Hade varit lovely att få mumsa på dessa. Några fanns bara i Asien, vet inte om de finns kvar där nu, säkert limited edition/test, men ändå!

Av angelica - 8 januari 2011 06:45

Skall bli mina. Perfekta förutom att det är mocka.


Inte så mycket som går vägen just nu. Ser inte ut att bli nå volontärjobb med hundarna i Spanien igen, det fanns inte plats då vi kunde komma. Väntar på datum för begravning för en släkting som dog i en olycka. Min ena underbara undulat dog för någon dag sedan, Sigge, så otroligt vacker och löjligt glad.. Vara i stallet är alltid skönt, och spela töntiga spel på facebook. Kan inte påstå att något annat går bra, för det gör det inte. Jag är inte heller den som gör roliga saker för att bli på bra humör, finns inte i min värld, saker måste mattas av, annat funkar inte. Och om den allra närmsta personen i mitt liv vill vara kvar där är en annan fråga. Är helt matt, sover utan problem 14 timmar. Superdålig matlust. Kan sitta och bara stirra, vänta på att saker ska försvinna, för det är ändå allt som händer. Varför?


» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards