ANGELICATO

Alla inlägg under augusti 2010

Av angelica - 31 augusti 2010 20:30


-Cheap Monday - uppochnedvänt kors
Det upp uppochnervända korset på skallen är en satanistsymbol.
Har läst om de som sprättat bort cheapmondayetiketten på sina jeans. Mwhahah.
Själv fnissar jag ljuvt. Hade ingen aning om att H&M har köpt upp Cheap Monday ?  

På skallen sitter det uppochnervända korset som även kan ses som en satanistsymbol/antikristligt. Har läst om någon som sprättade bort cheapmondayetiketten på sina jeans, pga det. Mwhahah. Själv fnissar jag ljuvt.


Hade ingen aning om att H&M har köpt upp Cheap Monday ?


Förut gillade jag byxorna, men jag tycker inte de ser bra ut på häcken på folk, de gör assen platta?


Av angelica - 30 augusti 2010 12:58

Hoppas det blir slut med gnäll angående detta nu !


Fått penicillin för infekterat eksem, kortisonpiller, kortisonkräm för kropp, kortisonkräm för ögon, mjukgörande kräm, allergipiller, remiss till hudklinik och blodprovet kollas för allergier. Nu ska skiten bort från huden ? Finally ;>

Av angelica - 30 augusti 2010 02:55


Kid Cudi Feat. Kanye West - Erase Me

Kid Cudi ft.Snoop Dogg - I Do My Thing

♫ Kid Cudi - Revofev


♫ Kid Cudi - Mr. Rager

Av angelica - 26 augusti 2010 23:54


Mina vänner;


Jag hittade nyss en påse med två typ mögliga vitaminbrustabletter i, från slutet av juli. Någon som vill ha sig ett glas brus  ?

Av angelica - 26 augusti 2010 00:29


Registrerar sig, väljer varuprover och får de hemskickade. ajja wtf, for free så varför inte. Tryck här.

Av angelica - 23 augusti 2010 17:49


Kusin och jag är JETHENÖJDA över att Familjen var på musikens makt. Tog oss längst fram och snodde en kram, nice. Båda dagarna blev det att dra dit. Oskar Linnros har bara en låt jag gillar; Ack Sundbyberg. Pics kommer.


Av angelica - 23 augusti 2010 00:47

  

Jag och min kusin ska typ stjäla Kissie och begära lösensumma.. Briljant?

Av angelica - 18 augusti 2010 01:49

Funderar på att ha en "Dagens blogg" tävling här på bloggen. Aldrig haft det förut. Vad tror ni, är det något som ni kan tänka er?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards