ANGELICATO

Alla inlägg under april 2011

Av angelica - 29 april 2011 18:00

Blir mest barbacka eftersom jag trivs bäst med det, ger balans också. Molle är lätt den häst med gosigast rygg, blir galet bortskämd! Man vill inte kliva av.


Två raringar som står med Molle


 

Över nu till annat

Heheheheh.. Piggysar på Grans. Hoppas de inte förstår vad jul innebär ;)  

Av angelica - 29 april 2011 16:30

UNDULATUNGE SÖKES

-Minst 6 veckor, som är uppfödd i hemmamiljö samt väl hanterad.


Så galet mysigt med en riktigt tam fågel. Min första undulat Lili jobbade jag timtals med varje dag, hon sov på min panna och hoppade in i buren under natten, kröp in i mina tröjärmar och vägrade komma ut när jag skulle till skolan etc. Saknar henne förjävla mycket.


Pippin på bilden är hittefågeln som är en rosenhuvad dvärgpapegoja som min farbror nu har eftersom mina föräldrar tyckte den lät för mycket, de trivs superbra med varandra! Sjukt mysigt med fågel i ansikte, hihi.


Just nu har jag varit på jakt efter en medelålders tam undulat som sällskap till min nu ensamma undulathona någon månad men bara gått bet. Så ska ev tinga en unge från en duktig tjej som ska ta kullar i sommar, men hoppas ju hitta någon så fort som möjligt.


Sissi har fått komma ut några dagar för att steka. Kom dessutom småttis-påskkärringar som gillade henne för några dagar sen!  

Av angelica - 27 april 2011 15:15

B-rudarna till höger är i Israel på kibbutz, deras uppdateringar på fcb är sannerligen fyllda av spänning och underhållning, haha. Borde vara tv-program fowshow.


 


Av angelica - 26 april 2011 19:45



Klicka på låtarna för Spotify



Av angelica - 26 april 2011 17:33


Hahah jag minitjuter alltid när jag blir rädd xD


"Jag känner att... jag mår inte bra nu" :'D - Linus

Av angelica - 26 april 2011 15:15

Jag måste faktiskt bekänna att jag väntar på att en bäbisdräkt ska komma hem till mig, beställt den för någon vecka sen. Jag veeeet. Kanske borde köpa en napp och flaska också, när jag ändå är igång! Glöm inte klappa mig på ryggen när jag ätit, grr!





Enligt omröstningen så har ju Egopics ledningen (Inte förvånad, nästan 50% som läser min blogg är killar enligt annan omröstning), dock tar jag i princip aldrig bilder alls för jag finner det oftast onödigt. Fast opublicerade bilder finns det ändå, som den ovan var.






Videobloggar (3e plats) finns faktiskt en bunt sen i sommar, otroligt fula filmer där bla jag och Amanda FRYSER ETT ÄGG. Jag gillar fula saker och Amanda är min bästa vapendragare. Vad som sen händer med ägget får ni se, haha.


FYFAN VAD JAG VILL TILL GÖTEBORG.. :( 
Jag är irriterad på saker, därför hänger jag på bloggen, ju mindre irriterad jag är desto mindre hänger jag här, kära blogg, som en vän.












Av angelica - 25 april 2011 22:24

Ja, mina vänner.. haha.

2/5 20:00 Kanal 5
 

Tror ni det är fake? hehehehe HAHAAHAHA, har läst flertalet spekulationer och många är FETT övertygade i sina bloggar om att det inte är äkta. Kanske får köra ihop en vlogg YEAH och förklara. Göra er nöjda, eller onöjda.

Av angelica - 25 april 2011 16:49







Ja, så jävla värdelöst ;> secret, maniac och crush.


Över till något helt annat på tal om inget (precis som jag gillar det). Den här bilden är från i somras och jag höll på att garva ihjäl mig när jag såg den, trots tragiken. Går det ens att undvika?!


En bil mitt i ladan, bara sådär lätt och lekfullt.






» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards