ANGELICATO

Alla inlägg under april 2007

Av angelica - 30 april 2007 03:02

PÅ JAKT EFTER MINNEN FRÅN EN FÖRLORAD TID


flower


Lili, jag saknar dig så mkt <3

Av angelica - 29 april 2007 03:31

Då kom alla minnena
De kraschade ner


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


Jag for ut en sväng med moppen runt här i Mörön igår kring 19, for till fågeltornet med kikarn. Såg ett par tranor varav en flög någon meter ovanför mig. Ofantligt långa halsar de har!


Hjärtan viskar kärlek till varandra

Men ett fruset hjärta

Varken viskar, hör eller älskar

Bella


Men det var du som aldrig sade att det skulle ordna sig

Det var du som frös mitt hjärta till is

Det var du som krossade mig

Det var du

Du

.

Av angelica - 28 april 2007 18:52

...och de som säger att tiden läker alla sår

De Ljuger

Av angelica - 28 april 2007 18:04

Jag har nyss umgåtts med mina två små söta älsklingsmöss <3 <3

Pixi & Poccorn

pixi

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Hann klart arbetet om fåglarna igårnatt. Lika bra att göra det precis så man hinner, tog väl ca 4h. Orka slöarbeta så man måste sitta och plugga helatiden, det finns bättre saker i världen att göra

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Funderar på att ta moppen till fågeltornet här i Mörön och sitta och glo.

Sissi <3 Sigge

pippis


[ Töjningen i örat smider på finfint och jag är nu halvvägs.

Inga komplikationer har tillstött. ]


moi

If You Love Something

Let It Go

If It Comes Back To

You It's Yours

If It Does'nt

It Never Was


Satan vad ont det gör

När du sårar mig

Som bara du kan

Av angelica - 28 april 2007 02:36

Du var sann

Jag var sann

Livet var äkta

För en gångs skull


Vad är det som händer med folket, alla typ deppar ihop och har psykbryt?

Man ska inte tänka så förbannat mycket, det är överskattat!


 Livet grundas på

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

troijjja

  • . Lögner
  • . Illusioner
  • . Svek
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 .Känns som att jag ser dig överallt.

Av angelica - 28 april 2007 01:41

IALLAFALL KORT RESUMÈ av veckan:

Vi har kört godemkt traktor i veckan och haft fågelskådning.

Haft huvudvärk varje dum dag ända sen i söndags

Kommer inte ihåg nå och jag är på dåligt humör känner jag!

tomato

SURANGELICA ÄR I FARTEN

passa dig

jävla

babianläppen

ska fan sticka hål på dig

om

du

säger nå mer

jävla äckel

!

Av angelica - 28 april 2007 01:19

”Monsieur I need to poop”

Har inte kännt mig på humör för något dumt bloggande, känns meningslöst på något sätt .p

"Det som har gått förlorat kan leva kvar i minnet"

Av angelica - 24 april 2007 10:38

Sitter i bibblan, det låter som smatterregn när alla skriver

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards