ANGELICATO

Alla inlägg under december 2007

Av angelica - 30 december 2007 20:57

Uppdatering om mössen.

"Det går bra. Från början satt hon i ett plasthus lite för sig själv, sen så tog hon för sig mer och lade sig i det hö-boet som mina hade byggt. Ungdomarna vart lite skärrade nästan och visste inte riktigt vart de skulle ta vägen, för nu var ju deras bo upptaget så att säga, så den ljusfläckiga vart lite sur på den nyinflyttade damen och nöp den litegranna på ryggen, då fick den ljusfläckiga med mig att göra så jag puffade bort den, sen gjorde den aldrig om det igen.
På natten sov Pineapple i hö-boet och ungdomarna kände sig lite vilsna, så de satt i ett hörn och såg allmänt förvånade och skärrade ut. Någon timma senare så hade de faktiskt vågat sig nära damen, så då sov de brevid henne. Den mörkfläckiga ungdomen putsade damen i pälsen, gosade åsåntdär, verkligen gulligt ;)
Pineapple äter och dricker, nosar runt och pysslar på :)"


(Ungdomarna är ca ½ år och damen 1½)

Av angelica - 29 december 2007 15:10

Yesyes gårdagen var en fysisk plåga, feber typ nonstop, ont i hela kroppen, feberont och ont i huvudet.

Gick på stan med krille, hittade två tröjor på hm, bara för att.

Nu är vi här i skogen, jag och älsk.

Bella kommer snart nån gång med musen !

Av angelica - 29 december 2007 01:24

Jag rider min våg

Av angelica - 28 december 2007 20:01

Imorgon kommer bella hit till mörön och har med sig mössen, hähäh.

Förövrigt ska jag och krills se saw 4 och jag har feber , fuck me ;P

Av angelica - 27 december 2007 18:09

Orkar inte skriva nå, är ju med kristofer sötnosen ! <3

Så har annat bättre för mig ^^

Av angelica - 25 december 2007 03:41

Den konstigaste julafton någonsin är äntligen över...


Vaknade nån gång vid 1 av sms från dokkas, gick ner, morgonsur och vart irri på att de andra lät så mkt, tog nån skinkslamsa, löjrommmmen och satte mig i sovrummet och såg på tv.

Om jag nu ändå alltid äter själv hemma inte fan orkar jag då käka med de bara för att det är jul. Helvete heller.


Mamma var tvungen att fara och jobba från 15-21,

så en person mindre där.


Arnold var ju som sagt inte heller med och kommer aldrig vara det igen...


Pappa och farbror, Patrik aka Pase gick ut och gick ut i skogen från att mamma for till nån timme senare.


Erik satt vid datorn.


Då vart det bara jag nere, så då vart jag less på att vänta och tänkte , nu i helvete får jag väl ta det här i egna händer, så jag tog mitt pick o pack, julklapparna osv och gick in till sovrummet, satte mig, roade mig med att öppna de förbannade klapparna själv.


Farmor kom sedan och öppnade sina, så då joinade jag henne med att se på.


Erik kom sedan ner och öppnade sina, såg jag också på.


Helt enkelt en ganska splittrad julafton.


Fy, om jag hade levt mitt eget liv hade jag totalt skitit i julen, den är fan inget för mig alltså. Fyfan, sjukt gnällig jag är ändå, men det ger jag blanka faan i alltså, jag vill ha min kristofer och allt annat får vara.


Död åt julen..


Jag vill ha min Kristofer

<3

Av angelica - 24 december 2007 13:18

Gick och lade mig vid 04, min farbror Pase aka patrik var jag tvungen väcka en gång för han snarkade som ett sär alltså, då kallade han mig för Terroristen.


Drömde även att jag hade 2 cm utväxt nu då dagenefter jag fixade håret.


Drömde även att Dokkas gav mig en vedpinne som han hade knytit en rosett runtom, den var skabbig, som att man hade tagit en pinne från en hund som lekt med den en halvtimme, mwhahaha men jag blev sur när någon försökte ta den ifrån mig, tyckte väl om den ändå hahahaha.


MKT bajs till er alla, god jävla jul!

Av angelica - 24 december 2007 02:17

Jag hade mer julkänsla för över 1 månad sen än vad jag har nu.


 "Mänskliga rovdjur som använder charm, manipulation, provokation och våld för att kontrollera andra och tillfredsställa sina egna själviska behov. Med en brist på samvete och medkänsla för andra, tar de kallblodigt vad de vill ha och gör som de själva vill, och bryter mot sociala normer och förväntningar utan den minsta skymt av skuld- eller ångerkänslor."

"Brist eller total avsaknad av grundläggande sociala känslor, som medkänsla och empati."


Guah läskigt, Fannnnnyyy vi får beskydda varandra<3<3<3

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards