ANGELICATO

Alla inlägg under augusti 2007

Av angelica - 23 augusti 2007 00:32

Nu kom jag att tänka på min låtsaskompis "Ingen", som jag hade ända till jag var ungefär 7, tsm med min hm barndomskillkompis Olov ; ) Skriv om du också haft en sån, känner mig lite sepe ;S

Av angelica - 22 augusti 2007 23:57

Jag har hamnat i ett glassberoende. Troligen kortvarigt då jag vanligtvis bara tycker att glass är okej. Googlade runt lite på lite glassar och hittade den här, så då tänkte jag som ett litet minnesinlägg för Minna-och-Niklas svarta kissekatt Panter

som sprang ut när vi var i Skåne i början av sommaren och bestämde sig för att stanna där. Han är nog lite av en vildkatt nu.

Av angelica - 22 augusti 2007 22:41

På fredag efter skolan så bär det av hem till Minna och Niklas i Norrfjärden till deras lägenhet, deras 1:a och jag vill OCKSÅ HA en 1:a, fast i Öjebyn.

Minna berättade ju att de funderar på en lägenhet där de också. Tänk om båda de och jag har lägenhet där då kan vi hälsa på varandra asamycket! KUL! Jag typ längtar efter att mitt liv ska ta fart FÖRFAN, SKJUTSA PÅ SMÄLL MIG I BAKEN SÅ DET RUSAR FRAMÅT ! NUUU ! semikolonP

Av angelica - 22 augusti 2007 22:36

I sommras på sommarjobbet så satt jag och Annika och pratade på lunchen svammel osv.


"Vem som är pappa till alla människor ?"

"Det är bara en som är pappa till alla !"


INCEST FTW OSV

Av angelica - 22 augusti 2007 21:53

Jag: Hon är så jävla lättgrinig och  äcklig hon *biiiip*


Lilbro Erik: jaa, så satt hon där med sin jävla mobil och fick sms var 30:e sekund!


Dokkas (i mobil @ the same time): VAFAN, sitter du och snackar skit om andra tjejer med din lillebrorsa ?!


Jag: HAHA JA !


Dokkas: men fyfan hahahaha!

Av angelica - 22 augusti 2007 20:58

ragdoll säger:

<3 var kommer det ifrån egentligen : / ? är det symbol? jag fattar inte?


' angelicato säger:

oo

Det är ett hjärta?vrid ett kvarts varv ?

motsols


ragdoll säger:

JAAAAHHAAAAAAA


' angelicato säger:

LOL FANNY


ragdoll säger:

men då fattar jag ju


' angelicato säger:

så efter

naaw

<3

Av angelica - 22 augusti 2007 20:27

jorpe säger:

Killar killar killar...

Vad gör de annat än pillar?

De låtsas söka tröst

Men egentligen vill de bara klämma på ens bröst

Det är romantiska och kommer med rosor

Men är de inte nöjda förrän det fått av ens trosor

Det är som en ren reflex

Att de genast tänker på sex

Man blir så kär

Men tyvärr är alla lika som bär

Kommer och sårar

Och vi drunknar i tårar

Men vi återuppstår

Och ni killar våra hjärtan får

För det är faktiskt killar

Som vi här på jorden gillar

=D


' angelicato säger:

hähä den har jag hört =P

;D


jorpe säger:

haha ;d

Drömmer om brännvin

Drömmer om gin

Vakna på morgonen

Full som ett svin

Kliver ur sängen

Ramlar omkull

Har fan kunde jag

Bli så jävla full !?


' angelicato säger:

hähä X)


jorpe säger:

=Dhur kunde du bli så jääääävla full angelica ?

En kyss är ingen fara

en kyss är inget brott

4 läppar möts och så byts

lite spott

Men herregud va gott!



Förut var vi tre: Du, jag och kärleken

Vi är fortfarnade tre:Jag,sorgen och saknaden.

den dära var också bra du


' angelicato säger:

naw ja den var typ bra ändå ; O

vafan sitter du och läser egentligen ? : P


jorpe säger:

haha =p

hahah naada ;d


LOL

'

Av angelica - 22 augusti 2007 20:03

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards