ANGELICATO

Alla inlägg under september 2010

Av angelica - 30 september 2010 17:45

Grymt bra rengöring, Såg det här tipset på en annan blogg och var tvungen att prova, och nog fan fungerade det ! Varför har jag inte hört om det tidigare?! Bild kommer öhöhöhö, men kan säga att det ser ut som att hålla silver brevid guld, så stor skillnad.


  • Klä en burk eller skål med aluminiumfolie.
  • Lägg i bakpulver, hett vatten och smycket eller skeden.
  • Låt ligga ett tag.

Av angelica - 28 september 2010 22:56

Bloggen kommer att vara på sparlåga en månad. För jag och min brud Amanda trycker pengar, vad nu det innebär får vara ett mysterium, men vi åker båt varje dag kan jag säga iaf ;)

Av angelica - 24 september 2010 14:15


Lyssna på ölreklamen med Carlsberg och säg att det inte låter som Carlsbög efter det ? HEHEHE, öl utvecklad för bögar KANSKE ?

Av angelica - 23 september 2010 22:29

» Tycker Kristofer har schnyggast stil, blir galet irriterad på killars modebloggar för de har alltid så FULA kläder, typ tomtetråkiga, som att de ska sitta på en 80årig snubbe, men ändå hyllas de av chicks. Min teori som förmodligen är 100% sann är att de knackar på hos änkor och ber att få ta en titt i den nydöde karlns garderob, vad tror ni, låter det rimligt?


Fresh skare vara, som ovan, åååh den borde vara i tjejmodell!

Av angelica - 22 september 2010 23:30

EaseWhite är en av Europas ledande leverantörer av tandblekning och har förnyat sina förpackningar.


Hur som helst så tävlar jag ut det kompletta tandblekningspaketet EaseWhite Instant. Värde 349 kr.


Tävlingsregler - GLÖM INTE

1. Gilla de på Facebook HÄR.

2. Skriv ditt namn och email adress i kommentarsfältet på detta blogginlägg.


Avslutar denna tävling och tävlingen om Simplesmile om två veckor.


AVSLUTAD

Av angelica - 21 september 2010 22:41

 

Elva + 9 bunchies fyller jag inom en månad.


JAG DÖR AV ÅLDERSNOJA, SERIÖST SKOJAR INTE TYP! Hade ingen noja alls förns jag blev 18 som jag tjatat om tidigare. SISTA MÅNADEN SOM TONÅRING BLIR DET JU! HEJ, JAG SKA BLI TANT!!!!! Om någon frågar är jag typ ändå 19 eller nå föralltid, snyggaste sifferkombinationen eller nå osv.

   

Babydarl fyller 20 satans år två veckor före mig. 


   Göre och följ mina miserabla tankar från och med idag.

Av angelica - 20 september 2010 14:30

Den här bilden har jag som bakgrundsbild på datorn, skön som få. Inte för ljust och inte för mörkt.

Av angelica - 19 september 2010 20:15

Fick aldrig mejlen till den som skulle få sin inbjudan till bloggsvar, så kör det igen.


» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards