ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2007

Från ett liv till det andra

Av angelica - 28 augusti 2007 23:14

Jag vet, det blir nästan lite väl mycket tester som läggs in här, men de är typ underhållande tycker jag.


Idag så hade jag rast från 09:45-12:25. Eftersom de andra i klassen har matte, men jag är klar med det sedan i våras. DÅ lade jag mig i en soffa utanför kuratorn och somnade. Sedan kom Emmi och väckte mig när det var lunch! Mysigt.


När jag gick i förra klassen så skulle vi inte ha nå mer företagskurs, men nu i den här linjen så ska vi det och jag är så glad! Eller ,, jag _var_, för vi har fått sämsta läraren nu, hon är en sån jävla satmara och sänder ut en sån jävla dålig stämning från början till slut. Jag har sådan lust att seriöst fråga vad hon håller på med, alltså inte inför klassen, jag vantrivdes in i själen under lektionen. Jag som längtat så mycket efter den här kursen..


Efter skolan så for jag in till stan. Bussen stannade i Norrfjärden, då gav Niklas mig Minnas mobil genom bussdörren. Hon for mot Skåne idag, så det var tur att hon fick tag på den! Efter att ha vinkat av Minna på tågstationen så träffade jag Kristofer, gick till djuraffären och köpte en ny vattenautomat till undulaterna, eftersom den nuvarande läker (?!) Sedan lullade vi på till min buss gick. Har saknat honom så mycket och saknar ju honom nu också, lätt!


På torsdag blir det mest troligast att umgås med Krills, slutar tidigare osv.

På fredag blir det att lulla på stan med angie, sedan Waldorf (rättning;>) och bowling med tjejfollet från förra klass och ange då såklart!

 
 
Ingen bild

kenny

29 augusti 2007 18:36

Vi ska på Waldorf ;) inte Baan thai även fast de har godast (enligt mig) haha :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards