ANGELICATO

Alla inlägg under augusti 2007

Av angelica - 20 augusti 2007 22:49

Sista sommarlovsdagen har nått sitt slut och morgondagens skola närmar sig smärtsamt hastigt.


Först vaknade jag av Jorpes sms och jag blev helt virrig, klockan stod på 05:45 och jag var övertygad om att klockan var kvart i sex ,PÅ KVÄLLEN, fick helt hets, var tvungen ringa Jorpe då och fråga vafan det var för dag och om det var morgon eller kväll! Läskigt var det, och virrpanna sa han , haha. Somnade sedan om och vaknade kl 7 och for till tandläkaren, inga hål, bra som fan det.

Efteråt for jag in till stan. Råkade på Markus, hälsade osv. SEN gick jag på stan med käre Kristofer! Så nice! Han är typ lätt bra att gå på stan med, faktiskt ! Även fast han är en kille! FETT nice. Efter att ha dissat X antal extremt tajta jeans fann jag mig ett par på VILA @ Smedjan. Kristofer lade undan de jeansen från jack and jones som han har suktat efter i någon vecka nu! Sedan for vi till honom och fick se den nya lägenheten osv !


När jag gick igenom staden kring kl 20 så mötte jag Helium från apberget!

Och sedan tyckte jag mig se MyWay och EaveN från apberget också, det stämde! @ chatten frågade de om det var jag som hade gått förbi. NICE.

apberget FTW.


Massa PILTRE åt Kristofer, för Kristofer <3


Första skoldagen imorgon för terminen, ny klass, hujjah känner mig verkligen inte motiverad. Bespar mig.

Av angelica - 20 augusti 2007 15:09

Nu har även Jenny skaffat en blogg (igen) !

Av angelica - 19 augusti 2007 23:45

typ jag har inte alls lust att blogga, men bara för att så blir det ett inlägg ändå!


Typ vi (Jag, Izabella, Gabriella, Fanny, Minna och Niklas) sov över hos Emmi i helgen. Maten var god som satan ! Emmis storebrorsa är kock , det säger allting! Vi gick och la oss och dokkas aka jonas & jorpe ringde och socialade ett bra tag så somna typ 5 och jag, fanny och gabbi vaknade typ 9 av ett väckarlarm från ett rum.

Drog till Kristofer kl 13 och umgicks till kvällningen!


Igår somnade jag strax efter kl 01 och vaknade kl 14 (13h sova hujjah) av att jorpe ringde och berättade om nattens supbravader, dvs spy och däcka på alla golv.


Idag for jag till Kristofer och umgicks som tusan !


Ska in till stan imorgon och sen typ vara med Kristofer när han har slutat!

Jag börjar skolan på tisdag! Ny klass osv, känner mig inte så motiverad alls.


Typ meningslöst inlägg bara om vad som händer och sker, skitsammahahaha!


Piltre till Kristofer ! <3


btw jag var typ 1½ m ifrån att krascha med moppen i ett rådjur när jag körde hem från Krills igårnatt! Den dök upp från diket bara sådär!

Av angelica - 18 augusti 2007 14:07
Av angelica - 17 augusti 2007 13:24

Your Dominant Intelligence is Linguistic Intelligence



You are excellent with words and language. You explain yourself well.

An elegant speaker, you can converse well with anyone on the fly.

You are also good at remembering information and convicing someone of your point of view.

A master of creative phrasing and unique words, you enjoy expanding your vocabulary.


You would make a fantastic poet, journalist, writer, teacher, lawyer, politician, or translator.


What Kind of Intelligence Do You Have?

Av angelica - 17 augusti 2007 13:17

Your Famous Last Words Will Be:



"I dunno, press the button and find out."


What Will Your Famous Last Words Be?


Av angelica - 17 augusti 2007 02:29

http://www.apberget.se/invite.php?r=nmsh

community utöver det vanlig , piltre

Luleås är en klass i sig.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards