ANGELICATO

Alla inlägg under oktober 2008

Av angelica - 31 oktober 2008 16:43

GAH JAG DÖR

Av angelica - 31 oktober 2008 15:30

...och min kusin missade flyget från Malaga till Stockholm när hon skulle hem från SOS. Pröjsa 4500 extra i onödan. Mellanlanda i Paris. Blev tvungen utrymma flygplatsen pga eventuell bomb, terroristskit.


SOS-livet tärde ner min kropp 5 kg.

Magsjuka spred sig på SOS när jag for, vilket även jag fick på köpet, så jag satt på Malaga flygplats toalett och spydde/sov innan jag for mot Stockholm. Varje gång jag vaknade på flyget höll jag på att spy. Vänta 9 h på flyget från Stockholm, sovandes vid Sky City.


Min kamera blev stulen. Fitta på det, har inga bilder alls, ska sno av de andra.


Har ofrivilligt fått kondis, av allt jävla slit och gående av bergsrundan.

Av angelica - 21 oktober 2008 20:31


Det felet många gör när de har en blogg är att de (kan jag tänka mig) känner sig pressade att skriva någonting, därmed så skiter de ut vad de nu kan tänka sig skita ut, allt från dagens outfit till rekommenderat smink , och för att inte glömma dessa hjärnlösa bloggtävlingarna som används för att locka till sig "läsare", som egentligen bara testar sin tur för att vinna en "goodiebag" innehållande en bok om hästar, ett läppglans, ett nagellack och (i det finstilta) kanske en eldriven mr.rabbit Men nej, det räcker inte med att säga att man bara är med och tävlar, först måste man slicka bloggägarens röv.


Jag förstår inte.


Förövrigt så är jag riktigt sugen på Angelica. Snart får jag känna hennes värme igen. Tycker synd om er killar.

Mest synd om den som inte kunde balansera denna vackra drottning av finaste glas.


Sen önskar jag er inte en fortsatt trevlig kväll...eller?



Av angelica - 18 oktober 2008 15:24


Innebandy nyss, trampade snett och lätet kunde liknas vid en gammal torr dörr som öppnas. Sjukt läskigt det var att höra det knarra samtidigt som man föll till backen. Kommer nog ha redigt ont imorgon. *fan vad gay*


Angelica, tack för att du vred på ventilen där lyckan annars inte kunde passera. Tack för att du är den du är, tack för att du ger mig det du ger. Jag blir högblank i ögonen just vid detta skede, precis när jag skriver just det här. Det om något visar ju på det bästa sätt vad jag känner, för just att uttrycka sig kan vara som att klättra upp för en 90-gradig vägg


Hon kommer snart hem.


Ikväll blir det partykraschning med William, tagga!







Av angelica - 17 oktober 2008 15:21

Missade just Angelicas lilla vistelse på internet, tråkigt!


I want to fly away to Sweden with you <3


Handledarna får fan hålla koll på omgivningen för att Angelica är alldeles för snygg för att en kille ska kunna respektera ett nej, hur fördomsfull man än är så får man inte utesluta det faktum att det verkligen finns svin ute i världen. Därmed så oroar jag mig, samtidigt som jag tycker det är hur kul som helst att hon tar för sig av det nattliv hon fruktat så gudomligt.



Ikväll var det tänkt bastu, men det verkar inte så, eller så är det så, eller är det så? kanske verkar det så? man vet inte. Framtiden för de närmaste timmarna är oklar, hur taskigt det än kan låta. Återkommer.

 

Kristofer signs out



Av angelica - 17 oktober 2008 12:37

Tillbaka till verkligheten, min blogg ar min verklighet eller sa inte.


Ar pa stan nu, shoppingen ar riktigt trakig sa jag tanker tillbringa tiden har vid datorn tills jag far hem till bajset igen. Hata stadens utbud, bara mat, skor, skor, skor och det har jag redan kopt, patetiskt. Ge mig Goteborg.


Det har ar det jobbigaste jag nagonsin gjort/gor, men det basta.

och det ar vart alla blamarken, loppor, badande i bajs, stekande sol och dodsjobbiga promenader.


Ibland kan man ga ut med 6 hundar samtidigt i koppel. Alla ser misshandlade ut och det ser ut som att jag cuttat mig pa armarna och magen.

Jag har stukat bada fotterna och vanster fot tva ganger, fan fan fan.

Min rygg borjade krangla tur hade jag med muskelavslappnande sa den laste sig inte.


For nagon dag sen sa gick allt som kan ga fel fel. En hund som farit darifran hade dott, hunden Piper som bor med mig blev halvt slaktad av en annan, de slet av halva orat och vart hus sag ut som ett slakteri.

Moas vaska blev stulen, inklusive mobiler, kamera, pengar och killarnas bilnycklar. Kaos.


Det spelar ingen roll om man ar ute till 6 pa morgonen, vaknar 2h senare fortfarande stupfull, man maste jobba, ga i berget med en massa hundar som drar, krala i bajs och vi gor det javligt bra ma jag saga.

Ut varannan kvall och flamsa. Dock forsokte tre spanjoner dra in min i nagot rum, men annars ar det nice, moa knullar allt som ror sig men det ar ju hennes val. Aven fast jag satt och bolade sista timmen.


Taxi ar galet dyrt, kommer masta betala 250 spann nu nar jag ska hem, shit.


Folket som ar spanska ar smoriga "My dream is to fly to Sweden with you" hahaha fan vad fult.

Well well, som sagt, det kanns inte som att vi ar i Spanien, allt folk vi moter ar britter sa hitills bara snackat engelska, great.


"If George is from planet George then Gill is from planet dramaqueen."


Ganska sjukt att vi kommer overens sa bra som vi gor, och sa fort, bara efter nagon dag och vi ar som ett gang som alltid kannt varandra. Jag kommer sakna de som fan alltsa...


Kristofer saknar jag helatiden, och ja, jag har borjat bola av saknad..<3


Pa sondag kommer min kusin, Anna och pa mandag fyller jag ar, 18 ackliga ar, da blire bowling som fan. Fresh.

Av angelica - 15 oktober 2008 02:06

oj vad deprimerande det forna skriveriet låter! herre min gudomliga jesus kristus i himmelen gud som haver barnen kär.

 

hoppas ni inte tar det förra inlägget som en:

buhutycksyndommig-grej, för då har ni tagit ett budskap, brutit det på mitten, mixat det i en balja för att sedan ha våldtagit den pulvriserade avkomman och därefter spytt det i ansiktet.


vips så kan ett budskap bli ett blöehsk3p*fnixÄ*


Jag vet inte, ni tjejer kanske föredrar om man skriver om något nytt smink? eller nagellack?, kanske vad man åt idag? vad man har på sig? vad man har för söta små tankar om små ytliga saker? hur mitt horoskop lyder? vad är mitt namn på japanska? om jag vore ett djur, vilket skulle jag då vara?


oj vänta, är det verkligen intressant...*ganska lång paus*...nej?


We are glory glorious


Av angelica - 14 oktober 2008 20:38


Livet är inte alltid lätt, men ibland händer det något.



Jag var en äcklig unge på högstadiet som var den karaktären som drog på sig den alltför tillgjorda glada minen vid intrampet på skolgården.

Jag var killen med självförtroendet under havsbotten, han som tillät någon skratta åt någonting som skar djupt i ens hjärta.

Det var i åttan som allt tog tag i mig och fick mig att gå ur balans. Det var som att springa upp för oändliga trappsteg, som att simma i den 50 meter långa simbassängen och försöka slå världsrekord. Individerna runt omkring mig tog ett andetag, tröck ifrån med benen och var genast i andra änden av bassängen bärandes på ett riktigt brett leénde medan jag inte slutförde loppet på grund av någon slags överansträngning,


jag kom inte en meter.


Jag var inte mobbad, men man skulle lätt kunnat kalla mig för ett mobboffers ideal, "Flytta dig tjockis"  räckte säkerligen gott och väl för att förvandla den annars klarblå himmel till gråaste grå under någon dag.


Detta hände inte mig, tack vare min omgivning. Där fanns inte någon testosteron-pumpad person med avsaknad av empati, "bara" ett gäng stöttande vänner, det tackar jag för.


Inte var det nog med att jag hade en taskig kropp, en sen pubertet och en drabbads självförtroende, nej, då skulle föräldrarnas skilsmässa inledas samtidigt som jag sakta men säkert gled ifrån min storasyster varpå jag senare fick det intalat för mig att det var droger som denna damen höll på med, amfetamin.

"Det enda man kan göra i det här läget är att visa kalla handen"

Förstår ni, under en tidsperiod var det "bästa" beslutet att inte ens ta kontakt med henne.


Jag citerar min älskade lärare som intalar en att hålla lågan levande, vilket var precis vad jag gjorde. "Det kommer att bli bättre"


Nu var jag inte något extrem-fall men det behöver inte vara extremt för att någon skall känna på just ett "extremt" sätt, eller hur?


Någonstans smög sig en vändpunkt in likt i en lycklig saga. Att placera vändpunkten är en, inte alltför lätt uppgift men i slutet av ettan på gymnasiet kanske skulle vara var pekpinnen skulle hamna på tidsdiagrammet.


Jag tycker bra om mig själv


Numera skymtar jag ett utomordentligt mobboffer då och då på inpuls. Tänk er karaktären Peter Griffin från Family Guy, så ser denne pojke ut. Jag vet att han är mobbad, något deprimerande är väll att den här människan tillbringar cirka 10 sekunder i duschen (någonting som jag brukade göra på högstadiet). Jag känner ett starkt medlidande och ibland får jag bara känslan av att gå fram till honom och säga att inget får hålla honom i den mörka gyttjan. Inget hat är värt att tillbringa de onda själarna, fokusera på framtiden, allt kommer att bli bättre.


Jag vet att det finns de som verkligen förtjänar att stå inför killen och åtminstone be om ursäkt för att ha förstört hans liv.


Jag nöjer mig när jag får höra att det inte finns några människor som behöver be om förlåtelse för att ha fått någon att må som en stenungsbakad räka på en vidrig pizza

 

Hoppas ni vet detta att:

 Jag nu har allt,  jag är den lyckligaste människan i världen.

Det var mer än jag någonsin kunde drömma om.


/ Kristofer

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards