ANGELICATO

Alla inlägg under maj 2009

Av angelica - 30 maj 2009 19:13

HIttade ett par fetsnygga jeansleggings som jag har beställt. Hoppas som fan att de sitter bra!

Leggings med mönster av jeans Svart & Grått

Leggings med mönster av jeans Svart & Grått


Av angelica - 27 maj 2009 23:34

Den här fisken är ett fult exemplar av vad jag nyss snubblat över.

Försöker komma igång med ett skolarbete om ett utställningsakvarie och det är ett rent helvete att orientera sig bland knivfiskar. Är tjurig och ska bestämt ha just de.

Av angelica - 27 maj 2009 20:48

Ser ut som en misslyckad drake som blivit en snigel.


Måste vara någon riktigt sicko person som väljer att få den snittad i stort sett mitt itu och dessutom en fet piercing i bagen?


Tattueringen runt om ska väl symbolisera fula kalsonger antar jag.


Hur fan knullar människan egentligen? Kondom för att hålla ihop delarna eller vad?


Jävligt äckligt imo.

Av angelica - 27 maj 2009 18:22

Kanske inte så exotiskt som en alien men nog är den alienlik i mina ögon.


Macropinna microstoma- En djuphavsfisk som tack vare det genomskinliga huvudet kan se genom sitt eget huvud när den är ute på jakt!

Ögonen är de gröna globerna inuti huvudet.

De svarta fläckarna ovanför fiskens pyttelilla mun är luktorgan men ser ut som ögon. Otroligt!


Av angelica - 27 maj 2009 18:09

Alltså spana in ungen han bryter väl snart nå ben eller nå

Av angelica - 27 maj 2009 00:28

Av angelica - 25 maj 2009 23:51

Jag har ingen koll alls på all jävla politik, det ligger mig inte nära hjärtat och inte fan gör MIN röst någon skillnad.


Gjorde hur som helst ett test här som jag fyndade i Jennys blogg.

Av angelica - 25 maj 2009 23:33

Fråga mig inte varför jag lyssnar på något så annars fult som detta. Jag orkar bara inte lyssna på det jag brukar lyssna på för jag finner ingen ro i det för stunden. Det här är mycket skönare för huvudet atm.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards