ANGELICATO

Alla inlägg under maj 2011

Av angelica - 23 maj 2011 15:15



 





Av angelica - 22 maj 2011 18:34

     

Klicka på låt för Spotify

Av angelica - 13 maj 2011 02:30

Newkid ska vara i Luleå på Magasin 3 nästa helg, WIHI :D


Klicka på låtarna för Spotify.


Har tingat en undulatunge, honorna har börjat lägga ägg hos uppfödarn, spääännandeee. Hoppas det kläcks fram en liten sötnos till mig och Sissi!

Av angelica - 13 maj 2011 00:58



(Första tallriken på sushibuffèn sist)


Till helgen vankas det sushibuffè med två damer med snarlika namn. Fick i mig nästan 25 st sist eller hur det nu var, men var långt ifrån att slå den vise kinesen Terence på typ 50st? Amanda tryckte i sig galet mycket också, möms.


Finns bara två sushibitar hitills som jag inte äter: inari (ris i friterad tofu) och den där äckliga vita fisken, avlång, avsmalnande vit. Fyfan.


    

Så galet jobbigt att titta på såna bilder.. DÖÖÖD åt det.





Av angelica - 3 maj 2011 14:45

Ja, som ni kanske sett så kom jag 2a i Total Blackout.


Mina förväntningar var i princip att jag skulle börja lipa, eftersom jag blev så rädd/chockad på castingen att jag blev tårögd. Förmodar att det var för att det första jag hörde var getingljud? Hjärtat slår massa extraslag för såna jävlar och bestick har flugit all världens håll när de våldgästat min närhet. Annars är jag rädd för iglar, fästingar och elstängsel.


Så det gick över mina förväntningar. Första biten av första banan och andra hela banan var jag mest rädd på!! OBS - Tänk på att vi blivit uppskrämda refält av massa bullshit innan, så vi trodde ju allt var på blodigt allvar ;)


MEN.... SAATAAAN: att jag inte FATTADE att man kunde GÅ RUNT I SPINDELBANAN.. jag var mest fokuserad på att Sydney skrek så mycket, satt fast med håven i nätet ett tag, och trodde att spindelnätet framför mig var ett slags stopp så jag inte kunde gå där.. hahahah sabbade för mig själv. Kameraintervjukillen som jag snackade med efter var typ helt dyster för att jag inte vann ;P


Grattis Sydney!

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards