ANGELICATO

Alla inlägg under mars 2009

Av angelica - 31 mars 2009 09:37

Jag och Anna har jour i veckan och bor då på skolan igen.

Sist såg vårt snaskförråd ut såhär

och därinnan såhär

Av angelica - 29 mars 2009 21:32

Här är jag och käkar sushi med Bella, Gabbi och Fanny, för typ ett år sen!


När jag och kristofer bodde i gbg två veckor så plitade vi ihop en rulle var, fast han gav bort nästan hela sin till mig när det var klart, haha.

Skulle verkligen vilja gå på Sushibuffè!

Sammanfattat är jag farligt hungrig på just detta, gaaaaaaaah!

MATA MIG

Av angelica - 28 mars 2009 12:23

Jag drömde för någon dag sen att jag tittade in i krematorieugnar, sekunden senare var jag jagad av halvkremerade människor.


Hur kul är det att se grillade människor och dessutom mitt framför ansiktet?

Fyfan vad vidrigt och helt jävla fucked upp när jag vaknade, typ kippade efter luft.


Vad kan man göra för att få slut på mardrömmar?

Det kan ju fan inte vara normalt att bara ha mardrömmar..

Av angelica - 26 mars 2009 23:30

Greater Swiss Mountain Dog

You are always by your friends' side, you help them, when they don't have anything. You are filled with justice and honor to not just your family and friends, to other people also. You know it is hard to go on, but you are always there to help people, and that's why you are very loved.

Av angelica - 25 mars 2009 23:40

Fick nyss veta att kameran inte kommer gå på garantin och att det kostar så mycket att laga att det typ inte kommer vara värt.


Kul då måste jag köpa en ny efter att jag nyss köpt en ny och bara hade den i några veckor. GRATTIS.


Ska aldrig mer ta med kameran på någon fest och verkligen inte lämna den på ett bord, vad som helst kan hända precis som det uppenbarligen hände då eftersom det var yttre skada.. Perfekt och GRATTIS till mig själv igen...

Av angelica - 25 mars 2009 22:47

Alltså jag hade den här låten för typ 4 år sen men sen försvann den och efter det hade jag glömt bort den fram till typ idag när jag fick upp melodin i huvet men inte titeln. Sökte på Elephant man på spotify men hittade inte något som lät bekant. Fram till att jag satt och rengjorde musburarna då jag märkte att jag hade melodin i huvet MED titel, haha fyfan vilken chock.

Av angelica - 25 mars 2009 21:02

På fredag skall kalufsen trimmas. Dessvärre vart det lite mysko med toningen, borde ha låtit den verka i rötterna först, det brukar jag aldrig behöva göra men det verkar vara tvunget nu tydligen då man ser att det skiner brunt igenom om det lyser på håret. Skjut mig.

 

Dessutom märkte jag att de hade börjat med bidrottninggele i den där balsaminpackningen, fast det verkar bara vara i svart eftersom mammas bruna förpackning hade densamma vanliga.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards