ANGELICATO

Alla inlägg under september 2008

Av angelica - 30 september 2008 20:12


Ändring angående bloggdesigntävlingen;

kommentera endast detta eller >>detta<< inlägg,

samt gör en länk i din blogg till tävlingen -så är du med och tävlar.



Av angelica - 29 september 2008 22:31


Fresh att vara fylld av bakterier i kroppen innan man ska till Spain, men jag ska fan inte ha nå antibiotika , näe det här får fan äckelkroppen klara av själv.


Imorgon blir det pumpa armarna med sprutor, dvs vaccin; rabies tbe -sista dosen. (Egentligen är jag möröns fetpundare och ska fyllas med anabola!! naaat)


Drar till Stockholm på fredag, nattar över och drar till Spanien på lördag med Angelica. Ring mig GÄRNA och sociala ty jag har inte mycket att göra i väntan på flyg!

 

Kommer avlida i längtan efter Kristofer . . .

Av angelica - 27 september 2008 18:13

Sexig tävling här grattis.


Kommentera detta inlägg, samt gör en länk i din blogg till tävlingen

-så är du med och tävlar.


Självklart kan min trevlige och sexiga kille som är grym å tuff, fixa exakt vad du vill på din banner, inte nån jävla hest, som här nedan. Har vinnaren ytterligare önskemål så kirrar han biffen:



DESIGNEN FUNKAR ENDAST FÖR ANVÄNDARE PÅ BLOGG.SE

Slutdatum; julafton (dvs, den 24:e december)


 Ta en titt på den fullständiga designen med kodning på:

http://kreftskiva.blogg.se/

Av angelica - 25 september 2008 19:55

Jag är ingen person som är road av konst eller liknande, en bild hit en bild dit. -Samma sak.


Däremot är naturbilder extremt ofascinerande och aldrig nytänkande med tanke på att alla fotografierna ser ut som kopior på varandra. Hur kul är det?


Lika mycket som jag vill läsa samma bok 50 gånger fast skriven i olika ord vill jag se bilder på en blomma tagen med olika fotografer. That's it.


Bara för att det är enkelt att rikta kameran mot något som alltid ser likadant ur behöver man inte göra det. Det är endast enformig lathet.

Av angelica - 24 september 2008 14:11

Här är vi som ska till Sos; Anna, Jag, Angelica och Klara!


      

Jag längtar som en galen unge. Hjälpa djur -det säger allt.

Av angelica - 23 september 2008 19:51


Läste just en artikel i aftonbladet "Att vara smal är en förbannelse"

Med syftet att det är lika sårande att bli kallad för pinne som att bli kallad för tjock.


Tycker att man kan dra en parallell med detta till; det är mer mer accepterat att håna en blek person än en mörkhyad.


Skulle jag klanka ner på t.ex en afrikan för att han är mörkhyad skulle jag direkt bli kallad för rasist eller liknande, men inte vice versa.


Bara en tanke.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards