ANGELICATO

Alla inlägg under augusti 2007

Av angelica - 27 augusti 2007 22:53

Your Taste in Music:


 


90's Hip Hop: Highest Influence

Gangsta Rap: Medium Influence

Hip Hop: Medium Influence

R&B: Low Influence

80's Alternative: No Influence



How's Your Taste in Music?

Av angelica - 27 augusti 2007 22:34


You Communicate With Your Body


This isn't as bad as it sounds, it just means that you're a "touchy-feely" person.
You need a lot of affection in your life. And for you, this means both giving and receiving little touches.
Warm hearted, you bond with people easily. In fact, you often feel a little sad when you're not in the company of others.
A little moody, you tend to be controlled by your emotions. But a bit hug always comforts you!


How Do You Communicate?


Skriv gärna era resultat i en kommentar om ni gör de, nyfiken forfaaan!

Av angelica - 27 augusti 2007 22:22

You Are Japanese Food


Strange yet delicious.

Contrary to popular belief, you're not always eaten raw.


What Kind of Food Are You?

Av angelica - 27 augusti 2007 22:07

You Should Stay in Shape With Pilates


 

For you, it's all about the ab power.

Either you have the body of a dancer... or you wish you did.

Pilates will give you the long, lean look you desire


How Should You Get Your Curves In Shape?

Av angelica - 26 augusti 2007 23:38

"Feels like I'll never leave this place

There's no escape"

Ta mig från detta Amish-Hell

NU

Av angelica - 26 augusti 2007 22:22

jorpe säger:

j0rpe har en fråga:

ARBETSUPPGIFTER: Baka bakelser

FRÅGA: min chef har åtskilliga gånger tagit mig på framstjärten. jag säger ifrån men han vägrar sluta, och jag villigentligen inte att han ska sluta eftersom att jag är lite förtjust i  han.


(Deras svar) Hej, det här är sexuella trakasseri och är olagligt. du ska avvisa honom och tala om att du inte accepterar vad han gör. Du är i beroendeställning av din chef och det uttnyttjar han.

Med vänliga hälsningar från oss på Fackets hjälptelefon


jorpe säger:

skulle bara se vad som hände o sen råka jag skicka men tog bort direkt men det kom ändå fram, haha =p wtf


' angelicato säger:

hahahaha vaaa? ;D

har du skrivit in ?


' angelicato säger:

på skoj ? : =P


jorpe säger:

haha ja,


' angelicato säger:

HAHAAHAHAHAHAAHAHAHAH

fyfan va bra

Av angelica - 26 augusti 2007 22:03

' angelicato säger:

den var typ ändå okej låten ,p


jorpe säger:

haha =p

förstod de

jävla du är juh som en hip hopp neger ffs =p hehe

Av angelica - 26 augusti 2007 20:31

Det är bråk nonstop i luften och nu bröt det lös igen. De tjaffsade om djuren, om skolan, jobb, fosterfamilj, och när de sade att det inte skulle förvåna de om jag blev med barn redan nu - FÖRBANNAT vad jag blev ond i själen, helt satans arg. Vafan är det med de.

Jag står inte ut, så nu ska jag skriva det personliga brevet om sig själv och sina djurerfarenheter för att sedan söka helgjobbet på skolan i smådjurhuset. Man blir anställd och får väl typ 80:-/h.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards