ANGELICATO

Alla inlägg under december 2012

Av angelica - 29 december 2012 18:37

Inatt när jag skulle köra hem så pussade jag en polisbil på huven utanför olearys, jag vart lite paff när den smakade jävla illa, beskt! Blää, då vet jag!


You're like a hot revolver

But you ain't killin' no one

But yourself



Av angelica - 29 december 2012 05:53




 

Vart ska du med din vilsenhet

och vart ska jag om du tvekar igen




Lågan andas än

Av angelica - 28 december 2012 18:45



Av angelica - 27 december 2012 21:58

Att man inte lärde sig


Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving.

Av angelica - 24 december 2012 02:06

let me be your supernova

before you make the biggest mistake of your life

 

 

   

Av angelica - 23 december 2012 13:32

 I love bad bitches, that's my fuckin' problem

And yeah I like to fuck, I got a fuckin' problem

Av angelica - 23 december 2012 02:37

 

 

Jag gillar inte spel, men om man inte spelar kan man inte vinna något?

Mindfuckad big time, what to do.

Av angelica - 17 december 2012 20:00

Den andra från vänster är ju helt fucking amazing. Hi Dubble Bubble Reptile.

 



» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards