ANGELICATO

Alla inlägg under augusti 2007

Av angelica - 26 augusti 2007 19:38

Hittade detta i angelinas blogg och har inte bättre för mig så; 


Svaren har ingenting med att göra vad jag tycker på riktigt, bara ett kul test :)

A) Tag fram din mobiltelefon och gå till dina kontakter.

B) Håll in nedåtknappen i ett par sekunder, utan att titta.

C) Skriv vem det blev som svar på frågorna


1. Jag heter: Automatisk kundtjänst

2. Jag gillar: Emma Grönberg

3. Jag hatar: Fanny

4. Jag är kåt i: Izabella

5. Jag är verkligen super kär i: Minna

6. Snyggast i världen: Vicki

7. Fulast i världen: Angelina Lindgren

8. Äckligast i världen: Automatisk kundtjänst (Jag själv då.)

9. Muppigast i världen: Emmi

10. Tråkigast i världen: Fröken Ur (Förmodligen)

11. Jag ska satsa på: Kristofer (Ohja!)

12. Bästis: Markus

13. Jag vill ha sex med: Nummerupplysning

14. Hatar jag mest: Automatisk Kundtjänst (LOL, jag typ avskyr mig jaa)

15. Jag har en hemlighet med: Dokkas (aka jonas aka jorpe)

16. Skäms jag mest över: Erik

Av angelica - 25 augusti 2007 00:22

Jag är riktigt slut nu alltså, min kropp skriker efter vila. Har fått nå receptbelagt muskelavslappnande pills som jag ska ta innan jag går och lägger mig. Ryggen har börjat spöka nu igen, sticker till precis som den gör när den vill låsa sig. Om det händer då blir jag riktigt ledsen alltså, 2 veckor blir som förstörda, ett ont orörligt liv. Ajja, jag får hoppas på att klara mig.

Nu ska jag sova, orkar inte sitta vid datorn tills timern slår av ens. Sliten krigare.


Kristofer piltre piltre piltre piltre piltre piltre piltre piltre piltre piltre piltre

Av angelica - 24 augusti 2007 21:11

Jag är rädd för att blunda i duschen,

för jag vet inte vad som kommer att finnas där

när jag öppnar ögonen.


-Ärligt, det är läskigt, på sanning!

Av angelica - 24 augusti 2007 19:52

Idag på morgonen så avmaskade vi illrarna och sedan släppte vi ut shettisarna i ridhuset. Så vi satt bara och tittade på medan de busade omkring. Efter det åt vi tårta som avslutning på APU:n. Tårta är överskattat men kan vara okej.

Vi slutade tidigare kl 10:10 så jag tog första bussen 10:50 hem till Minna och Niklas i Norrfjärden. När vi var där så skulle jag bara hjälpa till med disken, men det slutade med att jag städade i över 3h. Freak. Nåja, det vart mycket större plats på golvet att röra sig på, speciellt i köket där jag pysslade på mest. Kristofer kom dit ungefär kl 16, det var mys ! Piltre <3

När vi åkte hem med bussen på kvällen så var vi osäkra på om man kunde säga att man inte fått busskort än, som vi måste göra på morgonen ända tills vi fått korten. Det gick för oss, men busschaffisen typ hm genomskådade Krills, nämen det går ju typ bara tjejer på skolan.

När jag hoppade av så mötte jag Fredrik som skulle stiga på bussen. Jag sa hej, men han typ ignorerade som fan, såg helt butter ut. Jag fick typ damp i huvet, HATAR när folk beter sig så. Så jag tog tag i axeln och ruska om och sa Hej än en gång, mer bestämt, fick ett dovt muttrande tja tillbaka. SÅ OMOGET ALLTSÅ! Ofta att man orkar typ tjurar som småbarn och låtsas som att man inte känner varandra. Grow up ffs.

Nu sitter jag med min kära halva av marabou digestive. Är själv hemma för resten av familjen är på crossbanan. Lil'bro ska tävla hela helgen.

Imorgon planeras att fara till Kristofer och Umgås!

Av angelica - 24 augusti 2007 14:42

Jag har varit städfreak i över 3h nu hemma hos Minna och Niklas, tappade kontrollen helt, shit. Minna sminkas av Izabella och Fanny tyckte att vi störde henne när hon skulle plugga så hon sitter ute på gräset och pluggar nu istället. Niklas sitter och studsar med hela benet när han lyssnar på musik, nyss var det Slipknot, det var nice. Emmi ligger som en klubbad säl i soffan, hon mår inte alls bra; förkylning och allergi. Gabbi är i Paris! Om en timme ungefär så kommer Kristofer hit! Piltre 

Av angelica - 23 augusti 2007 23:20

Idag på skolan har jag kutat efter små minigrisar för att de skulle få ett koppel på sig, en sele. De skreeeeek som att de skulle dö helatiden när man fick tag på de, asjobbigt kände mig helt hemsk Mwhahah, fast när de väl var selade så vart de helt nöjda och fick godis Då vet ni det !

Det blev jag som fick hålla fast de och så, jag lyckades med den första grisen, så då sa de "Angelica, du har ju bra hand med grisarna det här får du göra!" LOL, jag hade världens skuldkänslor för de stackarna skrek som att de skulle upp på julbordet bara man närmade sig. Brände mig på brännässlor igen! Alla sprang runt i grishagen och försökte, 30 min tog det ungefär med 3 grisar. Sedan tog det 30 min att få de att gå 60 m typ och över en tröskel in till huset där vi skulle duscha de. När de blev duschade så njöt de, och när de blev torkade så såg de så nöjda ut.

Sedan fick jag avmaska en av grisarna, med en nervgiftsspruta efter ryggen.

Jag skulle vilja ha en gris, tyckte det var roligt att trixa med de, muta de med gotta för att gå över tröskeln haha, fick faktiskt en gris att sitta.


Sedan avmaskade vi illrarna, mockade i hägnaden, gick ut med shettisarna och hade förberedelse för jouren som vi ska ha senare.

Jag fattar inte riktigt hur det ska gå till med jouren. Vi ska vara där kring 06:45 på morgonen. DÄR, på skolan, min tidigaste buss HOPPAR JAG PÅ 07:02 i Ersnäs! Måste lösa det på något sätt, om jag kan sova hos mormor i pitecentrum och åka in med stadsbuss om det går någon lämplig eller sova på skolan som läraren pratade om. Någon i Öjebyn som kan tänkas ha mig som inneboende någon vecka ? semikolonO. HÄHÄ, not


Det känns som att eftersom jag går djurvård nu så är det mer praktiskt arbete än djurvård special, nv. Så jag kommer ju att få mer erfarenhet av djur, vilket jag tycker är bra. Jag har hellre erfarenhet av djuren än matte och fysik. Då kan jag ju ta hand om de bättre. Det har väl sina för och nackdelar, mer erfarenhet av djur men lägre behörighet än special.


Anna kollade i slutet av dagen hur mycket vi hade gått under dagen. Mätaren visade på 1,3 mil och nästan 7000 steg har jag för mig!


Jag somnade tvärs över sängen när jag kom hem, och sov i ca 5h, så hela päronens säng var ockuperad av mig och min kropp, så hon satt i ett litet hörn och såg på tv när jag vaknade. Dock har det blivit för mycket gå hela veckan för mina knän, jag kunde varken ställa mig upp eller ens böjja benen, gjorde så ont. Mamma fick hjälpa mig att böjja de när jag låg ned, smörjde med zon och jag hasade mig fram som en gammal kärring.


Har inte träffat Krills sedan i måndags, kommer hem så sent osv.

Så jag längtar grymt mycket efter imorgon, för då ska han komma till Norrfjärden, vi ska typ umgås hos Minna och Niklas. Jag, Kristofer, Niklas, Minna, Izabella, Emmi och förhoppningsvis Fanny blir det!


Gabriella är nu i Paris för att hämta sin nya valp; en barbet !


Hinner inte skriva mer nu, timern stänger av om 10 min.

Observera att tiden som står ovan är när jag BÖRJADE skriva inlägget, inte när jag publicerade det. Sitter och gör annat medans man skriver ju.

Av angelica - 23 augusti 2007 23:09

Jag har ju "den andra" bloggen som jag gjorde någon gång i vintras när jag skulle kolla vilka jag ville ha. Jag vet inte  varför jag har kvar den, men jag känner att jag inte vill radera den. Vettefan. Tycker inte alls om den hur man använder den, men det går inte att ha typ widgets som Minna har lagt till i sin. Har provat förut att lägga in men det gick inte så jag gav upp, provade nu igen men jag får hets för det blir inget. LOL för det.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards