ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2007

Kalla vindar goes hemskheter..

Av angelica - 30 augusti 2007 00:07

Nu har jag börjat inbilla (?) mig en massa läskiga saker här vid datorn.

Det började kännas kyligt om handen, högerhanden på "pekdonet" (lol)

Tänkte att jag hade domnat av, men så kände jag lite längre fram efter bordet, så kändes det som att det var ett fönster öppet, det drog kallt. Jag tittade men inget fönster va öppet. Då blev jag mesig och rädd, hujjah, fjantig jag är. Iaf, så tänkte jag att det skulle vara en fläkt eller något, men vad jag vet så har inte skärmen en fläkt, och datorerna står för långt bort för att kännas. Sen, kändes det ännu starkare och det spred sig till tangentbordet. Då vart det för mycket för en känslig själ som jag och samtidigt så Kristofer satt och skrämde upp mig på msn dessutom! Piltre


KristoferAngelica säger:

om du känner kalla vindar så brukar det vara spöken om du undrar


(ps Kusinanna, det spökade i ditt hus, asläskigt!)


Jag vet inte riktigt vad jag tror, mitt realistiska jag säger mig att det inte finns andar, spöken och sådant. Medans jag samtidigt tänker att det finns, att de är omkring oss, inte alltid, men att man kan känna närvaron.

Vad tror ni?

 
 
Ingen bild

M.

30 augusti 2007 09:01

Så klart det finns spöken :)

 
fanny

fanny

31 augusti 2007 13:21

jag har inte kommit fram till vad jag tror egentligen :P Det känns som att det finns det (typ oförklarliga saker) men samtidigt så har jag inga bevis och så. Nä, jag lämnar svaret vidare osagt ;O

http://prism.bloggspace.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards