ANGELICATO

Alla inlägg under december 2009

Av angelica - 28 december 2009 15:20

 

GÖR INTE DETTA TEST

De jävla fittorna skickar hem en faktura på 300 spänn.

 

Av angelica - 27 december 2009 15:17

Alltså fråga inte vad jag håller på med för det vet jag inte ens själv. Är i skellefteå hos min kusin och härjar så delar med mig av en snutt bilder. MORE TO COME.


            

Av angelica - 25 december 2009 20:45


Drake, Kanye West, Lil Wayne, Eminem - Forever

LiL Wayne ft. Jay Rock and K-Dot - Color



Av angelica - 25 december 2009 19:45

Har återigen fixat photoshop till datorn igen, varit utan några månader så nu sitter jag och sysselsätter mig själv.


- Jag HATAR bilder på äckelfolk som räcker ut tungorna på bild, det äcklar mig djupt. Jag har ätit älgtunga en julafton utan att äcklas, men bilder på människors tungor framkallar en lätt touch av illamående pga avsky. Däremot tycker jag om läppar, såna här godisläppar, eller pimpade läppar. Tycker att det är så fint! Random-googlade och hittade nått minikollage så snör in det.


Av angelica - 25 december 2009 15:30


Jag vill vara din toaslav.
Hej! Jag är en pervers 34-årig kille som söker en tjej/kvinna, 18-60 år, som vill ha en toaslav någon timme/en kväll/en dag/en helg, då och då. Jag vill alltså vara din lydiga och villiga toalett. Använd min mun för att pissa och skita i. Jag sväljer allt. Eller så kan du servera mig ditt härliga bajs på tallrik med ett stort glas piss till. Jag äter också väldigt gärna din skit direkt ur toan. Du bestämmer! Jag är gift, så var diskret är du snäll.


Krav.

Jag söker en svensk, döv man. Du ska vara en sann kristen. Gärna pensionär mellan 40-50 år.


Bitsk spindel.

Jag är än fräsande katt. Ftt Fttttt. Jag är en arg björn. Grrr. Jag är en stor vattenmelonskärna som fastnat i din näsa. Vrrmmm. Jag är en liten bitsk spindel i dina trosor. Nap nap nap. Jag är inte intresserad av mimare.

Av angelica - 25 december 2009 12:15

 


1. Eleverna skulle komma frivilligt till skolan.


2. Eleverna skulle inte klaga över den dåliga skolmaten.


3. Eleverna å lärarna skulle gärna jobba över på fredagarna eftersom dom inte behöver gå till nån annan fest eller bara och slappna av.


4. Chanserna för att få bättre betyg skulle vara större när lärarna är fulla.


5. Klasskamraterna skulle plötligt se mycket bättre ut.


6. Cafeterians inkomster skulle öka.


7. Flera elever skulle få lättare på muntliga redovisningar.


8. Det skullle öka dina chanser att få se dina skolkamrater nakna.


9. Sommarlov skulle inte behövas för eleverna skulle hellre komma till skolan.


10. Lärarna skulle inte längre behöva kaffe i lärarrummet för att piggna till.

Av angelica - 24 december 2009 17:07

  


OBS! Arbeit macht frei-skylten är hittad i Polen, sen några dagar tillbaka, bara så att ni är uppdaterade rätt. Den är alltså inte på vift längre.


Felsms.com

Av angelica - 24 december 2009 14:45


- Att "lära sig" dricka kaffe är vekt!


- Man har INTE ketchup på ris!


- Pannkaka görs i ugn, plättar på spisen!


- Orange är den fulaste färgen som finns!


- Man torkar sig INTE bakifrån och fram!


- Parfym ska lukta väldigt sött!


- Alla ska tycka som jag!

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards