ANGELICATO

Alla inlägg under juni 2009

Av angelica - 30 juni 2009 19:20


Kusin-Anna, Sara och jag @ the beach

Den unika kusin-posen "pissande hunden", men Emelie failar!

Jak unt Emelie

Kusinvåld på stan

Jag och Mio på bryggaaan @ falkträsket

Av angelica - 29 juni 2009 20:36

Är hos kusinen och snokar runt på lite gamla bilder.

Här hade jag kort och typ brunt hår, hur gammal kan jag vara, 15 kanske?

 Hahah och jag äcklas djupt! SVART IS THE SHIET

Av angelica - 28 juni 2009 23:34

Snart är den här min och den är SJUKT fetsnygg!


Av angelica - 28 juni 2009 22:35

ÅHÅJ jag är i skellhell och i pite och jobbar på veckorna DATORLÖS, VE OCH FASA !

Av angelica - 22 juni 2009 23:04

DIREKT ett djur har en svans (och är gnagare) - Så är det en råtta

Vilket innebär att varje gång en besökare ser följande djur

Mus

Gerbil

Degu

Så utbrister de varenda gång "Oj, vilken RÅTTA!"

Av angelica - 22 juni 2009 23:01

MY LÖVLI dress.

HELVETE snart är man i rullstol och dregglar (gammal) och jag har typ redan ångest över det. Någon mer?

Av angelica - 22 juni 2009 22:42

Så kan det se ut när Svanpojken är i farten!

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards