ANGELICATO

Alla inlägg under september 2009

Av angelica - 30 september 2009 13:30

 

MIN SPOTIFY PLAYLIST

 

Nyckelordet är främst hiphop men även annan underbar skit. Noga utvalda låtar av mig!

Av angelica - 30 september 2009 09:45

Problem i paradiset, igen..


 

 

 

Satans att det ska vara så svårt att välja färg på allt!

-Vilken är mest nice enligt er av de här två då?


 

 

Hade precis bestämt mig för att beställa den vänstra, när jag såg att det fanns en lila!

Av angelica - 29 september 2009 21:39

Pizzabrödet ska vara MJUKT

That's it, inga torra frasiga kanter!



CONE PIZZA ?

Aldrig hört talas om, blir ju som en paj?

 



Cone-formar


Av angelica - 29 september 2009 20:45

HJÄLP!


Nu står det mellan följande färger.

-Vilken är mest nice enligt er ?


 Kommentera!


 


 

 

Av angelica - 28 september 2009 21:21

Hahah sorry Snygggis men jag var tvungen!




Av angelica - 27 september 2009 23:06

Födda till original, hur kommer det sig att vi dör som kopior?



      

 

Idomin. Löshår. Silverschampoo. Brunkräm. Solariebränna. Bråk.

Bockar, kryss och pratbubblor. Rosa mjukisbyxor. Dagens outfit.


Vad hände egentligen? 

 

 


Av angelica - 26 september 2009 17:32

CLUB CODEX LAZEE

CLEO MOVITS

(For free)



  • Jag och Gabbi behövde varken betala inträde till Club Codex där Lazee spelade ELLER Cleo där Movits spelade!
  • Vi två fick kila in på VIP-avdelningen där Lazee var efter hans spelning.
  • Vi två fick inbjudan av Lazees folk att komma till Qualityhotell när klubben stängde.

 


Av angelica - 26 september 2009 03:09

Jag och Gabbi hamnade på VIP med Lazee inatt. NICE


WOHO BYE BYE

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards