ANGELICATO

Alla inlägg under december 2008

Av angelica - 29 december 2008 00:02

Nu står det mellan följande


Casio Exilim Z80

Samsung S760

Canon PowerShot A590 IS


Den första är liten, den andra är billig och den tredje verkar bra men är större.

Billig och liten är det jag söker efter, med okej bilder självklart.


Annaaa, om du läser det här så kan du ju kolla vad du tycker : O

Av angelica - 28 december 2008 14:27

Hundägare som i annonsen skriver att djuret är rottweiler och så någonstans i texten står det smått med lite schäfer inblandat. Som att det inte skulle spela någon roll?


och jag stör mig på när fok säger "ååh, vilka kalla människor det finns, folk bryr sig inte om hundarna, de vill bara ha de som utställningshundar, det är därför de inte tycker om blandraser, för de ser ner på de"

Se med en blandras kan det bli vadsomhelst för skit.

Av angelica - 28 december 2008 14:10

Demokrati är bra, iallafall när jag bestämmer.

Välj vad du vill, bara du väljer rätt.


Jag och kristofer på coop

Kristofer -Vilka chips ska vi ha?

Jag -Vet inte, välj du

Kristofer -De här?

Jag -Neee, ursch

Kristofer -Nehe. de här då?

Jag -Ja, de blir bra


Alltså, som jag nu istället brukar säga: Välj vad du vill, bara du väljer rätt

Av angelica - 28 december 2008 14:06

Annaaa, STHLM I JANUARI FFS säger:
HAHAHA btw, jag håller med ditt senaste blogginlägg xD hade typ tänkt skriva nånting likadant tidigare, haha


' angelicato säger:
hahahahahaha jävla släkthjärnor : D
vi måste ju typ bära på någon gnäll-gen

Av angelica - 28 december 2008 13:27

En man stannar till vid en leksaksaffär för att köpa en
födelsedagspresent till sin dotter.
 
Han frågar expediten:
"Hur mycket kostar en av Barbiedockorna i skyltfönstret?"
 
Expediten svarar:
"Vilken av dem menar du? Vi har:
Workout Barbie, 149 kr,
Shopping Barbie, 149 kr,
Beach Barbie, 149 kr
Disco Barbie, 149 kr
Ballerina Barbie, 149 kr
Astronaut Barbie, 149 kr
Skater Barbie, 149 kr
och Frånskilda Barbie, 1995 kr..
"
 
Den förvånade fadern frågar:
"Varför kostar Frånskilda Barbie 1995 kr och de andra bara 149 kr?"
 
Den lätt irriterade expediten himlar med ögonen, suckar och svarar:
"Herrn... I Frånskilda Barbie ingår även Kens bil, Kens hus, Kens båt,
Kens möbler, Kens dator, en av Kens vänner och en söt liten nyckelring
gjord av Kens testiklar.
"

Av angelica - 28 december 2008 11:38

Jag går runt och stör mig på otroligt mycket saker, det är inte för att jag inte har annat för mig, eller okej, lite. Men mest för att det är så lätt att hitta saker man stör sig på. Helst såna saker som man måste göra men som inte går att undgå på ett eller annat sätt.


Och ja, den här listan är egentligen totalt onödig den också. Men den får skapas trots det.


Pissa - Något jag igårkväll blev skitförbannad på att man måste göra, pga att jag egentligen var för trött för det, eller snarare lat.

Vare sig man vill det eller inte så måste man. För vad händer om man vägrar nog länge? - Jo, man pissar på sig. Kroppen fuskar då alltså och ger blanka fan i om du hade tänkt hålla dig en timme till eller helt enkelt bara en minut. Nu går ju inte jag och pissar på mig om ni tror det, för då är ni ju mentalt retarderade.

Hittar man inte en toa när man behöver det, ja då gör det ont i magen och minsta hupp i bilen får en att tro att man har en ballong i magen som håller på att brista.

Trots att pissa är ett fysiologiskt måste, så är det är så onödigt. Just precis för att jag inte kan välja om jag vill det eller inte, det går fan inte att undgå.

Det må låta äckligt, men fan vad chill det hade varit med en sån där cp-kateter på benet, med slang och allt, så kan man pissa på sig vart man än är och hur trött man än är utan att det gör något, inte ens behöva gå till toan.


Äta - Det är störande att äta för att man måste. Typ när man inte har ätit på hela dagen men inte känner av det än, så kommer tanken 'jag borde nog äta, så jag inte börjar må skit osv'.

Sen är det jobbigt att tugga också, fan vad less jag blir och fan vilket i-landsproblem och helvete vad jag stör mig på småsaker, men det skiter jag i för tillfället och egentligen alltid, går det att klaga så ska det klagas.

Tillbaka till tuggandet, iblandkan jag bli så less att jag bara skiter i att äta klart, går och spottar ut det jag tänkte tugga, för att jag är så jävla less.

Visst, äta är underbart när man är hungrig, då klagar jag inte.

Jag stör mig på att äta för att det kontrollerar livet på ett eller annat sätt, det går ju som inte heller att undgå om man inte vill bli sjuk. och nej jag är inte i närhetenav ätstörning eller liknande, det är mest tuggandet som stör mig, för vem vill svälja en köttbulle o dyl. utan att tugga.


Borsta tändernaIngenting som kroppen kan tvinga en att göra, men ändå så jävla viktigt och ändå så jävla onödigt jobbigt.

Det är ju så otroligt TRÅKIGT så jag fan bara vill bryta borsten mitt itu. Typ om man är uppe länge och preciiis när man lagt sig för att sova så kommer tanken 'fan, borsta tänderna' HAPP, då är det bara samla mental kraft och kliva upp bara för att göra det där otroligt tråkiga som man alltid gör likadant varje dag.


Sova  - Jääävligt skönt när man spontarsomnar på soffan eller när man precis har vaknat av väckarklockan kl 6 på morgonen och ska till skolan.

Men fullkomligt irriterande när huvudet inte vill sova de gångerna man bara sover för att orka med morgondagen. Än en gång styrs man, men den här gången inte bara av kroppen, utan även samhället - Det gör det jobbigt, att inte sova när man faktiskt känner för det, utan för att man vill fylla  antalet sovtimmar man behöver för att orka upp.


Visst finns det fler störande moment; duscha, sminka, klä på sig och annan jävla skit, men de har jag inte stört mig på nog mycket än.

Av angelica - 27 december 2008 17:06

OCH JAG ÄR HAPPYFACE FÖR VÄRLDEN HAR VALT ATT GÅ MIN VÄG IDAG

=JEANS, NYÅRSKLÄNNING, PARFYM, SKOR o grejs PÅ EN OCH SAMMA DAG


Sånt här är inte jag van vid, DÄRFÖR får det en plats i bloggen. Just för att sånt här inte händer mig vanligtvis.


Nog med happyface-inlägg, sånt är inte bloggen van vid och inte heller jag eller ni.

Av angelica - 26 december 2008 16:29



Gamla kameran håller på att paja,den har fått björnbärsproviva på sig och linsskyddet stänger inte igen längre osv.


Alltså funderar jag på en ny billig kamera, den på bilden -Samsung S760 (Black)

Någon som vet om den är okej?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards