ANGELICATO

Alla inlägg under juni 2007

Av angelica - 28 juni 2007 17:21

Där och då blev lögnen sann och falskheten uppriktig



Vi människor vill att så mycket ska vara så mycket: fint och evig kärlek och rosa moln och en massa shit i samma stil.



It's only after we've lost everything that we're free to do anything
Av angelica - 28 juni 2007 16:54

Av angelica - 28 juni 2007 16:43

Av angelica - 28 juni 2007 15:52

För jag vill leka som ett barn med resterna av ditt liv

<3

Av angelica - 27 juni 2007 23:00

Alltså jag måste fan vara trögaste på jorden -.-'

J'VLAT EXAKT efter att jag sparade blogginlägget och ställt mig upp för att leta vidare, ja då såg jag ju att: MP3:N LÅG 20CM IFRÅN MIG PÅ BORDET .-.-

Hur dum får man vara?


Iallafall det kanske var ett mirakel som skedde?

Ne, mirakel finsn inte? För isåfall skulle du aldrig försvunnit ,O

Av angelica - 27 juni 2007 22:57

Kära mp3 vart är du? :'( Du har varit borta hela dagen kom tillbaka till mig!


Du får inte vara borta för alltid, hur ska jag klara mig? ;'O

Av angelica - 27 juni 2007 00:47

Hannes säger: jag biffar inte för att kunna slåss direkt '

-

angelicato//Gika//F<3.5 säger: nehe vad gör dud et för då? '

 -

angelicato//Gika//F<3.5 säger: SpÄnNiS? xD

 -

Hannes säger: jag gillar vara stor Hannes säger: och så är det kul öka vikt


OH YES

Av angelica - 27 juni 2007 00:41

Om det är någon som har en eller fler tester då kan ni ju gärna skicka länken till den! Då blir jag så gla och road så ^^,




Behöver klippa mig, men min favoritfrisörska har blivit med barn förfan och är barnledig, så nu är det lite sorgen, vågar inte låta vem som helst taffsa på mitt huvud och dess strån till tillbehör ='/



Till vintern då borde vi dra oss att besöka Nörd-mörön med skotrarna, ja ni läste rätt "Nörd-Mörön" kolla google!

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards