ANGELICATO

Alla inlägg under augusti 2007

Av angelica - 14 augusti 2007 00:39

Jag kommer inte att skriva ett ytterligare inlägg denna kväll, pga att timern slår av internet mellan 01:00 - ca 07.


För tillfället planerar jag ett inlägg om otrohet.

För mig är det någonting jag aldrig skulle göra mot någon, då det är bland det lägsta man kan göra och att bli sviken är en jobbig period i ens liv som lämnar djupa spår.


Självklart så vill jag egentligen få det inlägget skrivet innan jag måste gå och sova, men det hinner jag inte.


Kristofer <3

Av angelica - 14 augusti 2007 00:09

 +  


Pepparkaka + grönmögelost/blåmögelost/vitmögelost


=

Recept: Pepparkaka med mögelost och glögg


Jag vet, det låter som ett fruktansvärt förslag av blandning, men trots det så kompletterar dessa två; pepparkaka och mögelost varandra, till en fulländad skapelse gjord för att tillfredställa smaksinnet.

Jag var mycket skeptisk till denna tilltuggsmix fram till i julafton -06. Jag, min farbror och mamma satt uppe på natten och käkade massa olika ostar och annat smått, så såg jag Pase Aka Patrik (farbror) äta en pepparkaka med en mögelostbit på, jag tyckte det såg ultraäckligt ut men blev uppmanad att prova, och jag blev inte äcklad av smaken, mer fascinerad över hur två så skilda saker kan komplettera varandra. Prova?

Av angelica - 13 augusti 2007 23:56

Här är raggningsrepliker så att det räcker och blir över! 


  •  *Jag har hört att det var efterfest i din mun ikväll... Jag kommer!
  • *Jag är lätt.. är du?
  • *Snygga ben, när öppnar de?
  • *Om jag frågade dig om du ville ha sex med mig, skulle ditt svar då bli det samma som svaret på denna fråga?
  • *Ursäkta mig.. vilken raggningsreplik funkar bäst på dig?
  • * Ursäkta att jag stirrar på dig, men jag älskar utsikten!
  • * Vad sa du? Ohps.. Jag trodde att du pratade med mig.
  • * Du är anledningen varför jag kom hit ensam!
  • * Vill du gå och prata, eller ska vi fortsätta flirta på avstånd?
  • * Hej, kan jag få köpa dig en bil?
  • * Hej, kan jag få stirra på dig en stund? Så jag kan drömma om dig sen.
  • * Jag skulle gärna bjuda dig på en drink, men jag skulle bli så avundsjuk på glaset!
  • * Jag vet att det finns tusentals av perfekta killar där ute, men det är bara tre av oss som inte ser på fotboll!
  • * Jag har aldrig gjort så här förut, men de känns verkligen som om vi är gjorda för varandra!
  • * Ursäkta, suger du av främlingar? (NEJ!) Ok, då får jag väl presentera mig.
  • * Jag är egentligen inte så här lång, det är så att jag sitter på min plånbok!
  • * Ursäkta mig, kan du stoppa ditt finger i min kaffekopp? (Eh, Varför då?) Jag har slut socker.
  • * Jag var bara tvungen att prata med dig, jag är svag för sötsaker!
  • * Jag är inte full, jag är bara berusad av din skönhet!
  • * Du är ju på allas läppar, så varför inte på mina?
  • * Min farsa är rik... Ska vi hångla?
  • * Ska jag ringa dig imorrn, eller bara stöta till dig med armbågen?
  • * Du är så het att du får mina plastunderkläder att smälta!
  • * Du tjejen/killen, får jag bjuda på någon? Frukost kanske?
  • * Jag kanske inte är den snyggaste killen/tjejen här, men det är bara jag som pratar med dig!
  • * Jag visste att mjölk var bra för kroppen, men hur mycket har du druckit egentligen?!
  • * Går det bra om jag står här och stirrar på dig, istället för från andra sidan rummet?
  • * (vinka till dig en tjej med pekfingret) Jag visste att om jag fingrade dig nog mycket, så skulle jag få dig att komma!
  • * Vet du vad det är som har 150st tänder och håller tillbaka ett stort odjur? (Nae?) Min gylf!
  • * Det måste vara något fel på mina ögon, för jag kan inte slita dom ifrån dig!
  • * Kan jag få ställa en personlig fråga? Har du någonsin haft någon som slickat din navel? [Ja] Från insidan?
  • * Sniffa lite lätt på personen...Du luktar gott....undrar bara hur du smakar.
  • * Du har stulit mitt hjärta...som tur är har jag tre till i frysen.
  • * Har du någonsin lekt "hoppa groda" naken?
  • * Du vet att huden är det största organet?...Inte i mitt fall.
  • * Jag hade sex med någon igår, var det du?
  • * Är du upptagen i natt vid 3 tiden?
  • * Gud måste ha varit på ett väldigt bra humör dagen vi träffades.
  • * Jag skulle hemskt gärna byta kroppsvätska med dig.
  • * Allt droger kan göra, kan jag göra med min tunga.
  • * Med en enda beröring kan jag få dig att göra ljud bara hundar kan höra.
  • * Hej, jag heter Clark Kent, ska vi gå in i en telefonkiosk och strippa?
  • * Den enda anldeningen jag skulle sparka dig ur sängen är att jag skulle gänga dig på golvet.
  • * Du är den mest underbara tjej jag träffat! Ska vi gå hem och ha sex nu?
  • * Jag har kondomer, har du säng?
  • * Ska vi gå hem till dig/mig och dammsuga? Du suger och jag tömmer påsen.
  • * Ska vi gå hem till dig/mig och dammsuga? Jag suger och du håller med slang.
  • * Knakar din säng? [Ja/Nej] Det tror jag inte på förräns jag hör det.
  • * Ska vi gå hem till mig och se hur mycket sängen tål?
  • * Är du ensam hemma? [Ja] Inte nu längre.
  • * Har du en stor säng??! [Ja] Va bra då kan vi vältra oss ordentligt.
  • * Har du en stor säng??! [Nej] Va bra då kan vi komma riktigt nära varandra.
  • * Din pappa måste vara bagare, Finare brön' har jag nog aldrig sett.
  • * Hoppas att du kan hjärt- och lungräddning, för när jag ser dig tappar jag andan
  • * Nåå! Hur går det för mig?
  • * Är det varmt här inne, eller är det bara du som är het?
  • * Om jag sa att du hade en underbar kropp, skulle du bli sur på mig då?
  • * Här är jag! Vad är dina två andra önskningar?
  • * Vill du gå hem snart?
  • * Hur vill du ha dina ägg imorgon? Stekta eller befruktade?
  • * Ursäkta mig, får jag flirta med dig?
  • * Hej, är du söt?
  • * Har du en pojkvän? [Nej] Vill du ha en? (Om ja: Vill du ha en till?)
  • * Det enda som dina ögon inte sagt mig är ditt namn!
  • * Har du en karta? Jag är så vilsen i dina ögon!
  • * Ursäkta, jag tror jag tappade någonting... Min haka!!
  • * Oj då, jag visste inte att änglar kunde flyga så här lågt!
  • * Wow..
  • * Talade ingen om för dig att du vill ligga med mig? Jag trodde att du visste...
  • * Sken solen nyss? Eller var det bara du som log mot mig?
  • * Hej, är du oskuld? [Nej] Bevisa de!
  • * Hej.. Jag har stora händer!
  • * Hej, jag har köpt en ny klockradio, skulle du vilja följa med hem och titta på den?
  • * Skulle du vilja följa med mig till Bahamas nästa vecka?
  • * Ursäkta mig, jag vill inte verka patetiskt eller så, men du är den snyggaste tjej jag någonsin sett. Jag var bara tvungen att tala om de för dig. (gå sedan därifrån)
  • * Vad har du för blodgrupp?
  • * Hej, jag är otroligt rik!
  • * Lägg dig ner, jag tror jag är kär!
  • * Ursäkta mig, syns mina kalsonger? [Nej] Skulle du vilja de?
  • * (När hon är på väg att gå..) Du, glömde du inte något? [Vadå?] Mig!
  • * (Då du går förbi någon, vänd dig om och säg) Ursäkta mig, tog du mig just på ändan? [Nej!] Va synd..
  • * Hej, kom du hit för att träffa en trevlig kille, eller duger jag?
  • * Hur kommer det sig att en sån trevlig tjej som dig, pratar med en sån tönt som mig?
  • * Du är så het att du får djävulen att svettas!
  • * Är det jag som är full, eller är du verkligen så här snygg?
  • * Du är så söt att jag får hål i tänderna...
  • * Simma kan jag, men i dina ögon drunknar jag.
  • * "Ska vi trolla?" "Eh???" "Vi går hem till mig och knullar, sen försvinner du!"
  • * Det pågår ett party i mina byxor... Vill du vara med??
  • * Dina läppar smakar som vin och ikväll känner för att bli berusad...
  • * Är det dig jag ska äta frukost med i morgon?
  • * "Vad åt du till middag ikväll?" "Ravioli." "Jag med - ska vi kyssas?"
  • * Kommer du också från Mars?
  • * Gjorde det mycket ont? När du föll från himlen, menar jag!
  • * Tror du på kärlek vid först ögonkastet? Eller ska jag gå förbi en gång till?
  • * Sover du på din mage? [Nej] Kan jag få göra det?
  • * Har du en krona? För jag lovade att ringa mamma så fort jag blev kär.
  • * Ursäkta mig, jag har visst tappat mitt telefonnummer, kan jag få ditt?
  • * Ursäkta mig, jag skulle behöva en vägbeskriving [Till?] Ditt hjärta!
  • * Rösterna i mitt huvud säger att du ska gå ut med mig.
  • * Vinka över en person med fingret... Jag fick dig att komma hit med bara ett finger, tänk dig då vad jag kan göra med resten av min kropp.
  • * Om jag följer med dig hem, behåller du mig då?
  • * Ursäkta mig, kan jag få förföra dig?
  • * Slicka på fingret och gnugga det lätt på personen och sen lätt på dig själv... Nå, vad säger du ska vi ta av oss de här våta kläderna?
  • * Jag saknar min nalle, vill du sova med mig?
  • * Använder du rymdkläder? För du har en kropp som inte är av denna värld.
  • * Säg mig min ängel, hur såg himlen ut när du lämnade den?
  • * Jag har haft en hemsk dag och det hjälper alltid om en söt tjej ler mot mig... Så vill du le mot mig?
  • * Vad säger du om vi skulle gå hem till mig och räkna lite matte: Addera en säng, subtrahera våra kläder, dividera våra ben och multiplicera oss?
  • * Är det en spegel in din ficka? För jag kan lätt se mig i dina byxor.
  • * Jag letar inte efter ett förhållande.. jag letar efter en upplevelse.
  • * Alla dessa kurvor... och jag som inte har några bromsar.
  • * Om ditt högra ben var Julen och ditt vänstra Påsken... Kunde jag då få spendera lite tid emellan högtiderna?
  • * Du skulle se mycket bättre ut om du tappade en 2 kilo... jag antar att kläderna väger det.
  • * Om skönhet var vatten skulle du vara en ocean.
  • * Visste du att jag har en sammets tunga?
  • * Om Gud gjorde något vackrare än dig, så behöll han det nog för sig själv.
  • * Gud måste vara upprörd i kväll, han saknar ju en ängel.
  • * Var dina föräldrar grekiska gudar?....för det krävs två gudar att göra en gudinna.
  • * Jag sätter 100 spänn på att du inte kan få av dig kläderna på 30 sekunder.
  • * Varför inte överraska din rumkompis med att inte komma hem i kväll.
  • * Jag ska ha sex med dig i kväll, så det är lika bra att du är där.
  • * Känner inte jag dig? ...Jo, du är tjejen med det vackra leendet.
  • * Ursäkta mig men är du en skrikare eller stönare?
  • * Nu kan jag dö lycklig, för jag har sett en del av paradiset.
  • * Jag skulle gifta mig med din katt bara för att komma in i familjen.
  • * Är du upptagen i natt vid 3 tiden?
  • * Va unik och annorlunda, säg ja.
  • * Jag undrar hur våra barn kommer att se ut.
  • * Skulle inte vi se söta ut på en bröllopstårta?
  • * Jag var, är och kommer alltid att vara galen i dig.
  • * Jag ville bara ge dig nöjet att nobba mig, så kom igen och säg nej.
  • * Hjälp de hemlösa, ta med mig hem.
  • * Du ser ut som en ängel, välkommen till Jorden.
  • * Fryser du? Det borde du göra; för du har varit naken i mina tankar hela kvällen.
  • * Är ditt namn Gillette? För "You're the best a man can get".
  • * Om skönhet mäts i tid så skulle du vara en evighet.
  • * Du och jag passar lika bra ihop som lego.
  • * Här har du 500:-, sup tills jag blir snygg!
  • * Dina kläder skulle se bra ut i en hög bredvid min säng.
  • * Vill du se något växa?
  • * Du bruden... Vet du att min mun kan skapa ett tryck av 750 psi.
  • * Tappa dem!
  • * Vad vill du ha till frukost?
  • * Ursäkta mig. Vill du knulla eller ska jag be om ursäkt.
  • * Vill du knulla som kaniner?
  • * Säg mig, gick vi på olika skolor tillsammans?
  • * Kan du inte komma hit, sitta i mitt knä och så pratar vi om första sak som kommer upp?
  • * Jag hade en kompis som brukade ge bort telefonkort som det stod skrivet 'Le om du vill hoppa i säng med mig' på. Och sedan se dem försöka att hålla masken.
  • * Hej, jag heter [ ditt namn ], vad tycker du om mig hittills?
  • * Hej, jag heter [ ditt namn ]. Kom ihåg det, för de kommer du att skrika i natt.
  • * Hej, jag heter [ ditt namn ]. Men du kan kalla mig älskling.
  • * Kan jag bjuda dig på en drink, eller vill du bara ha pengarna?
  • * Vill du dansa, eller ska jag gå och leka med mig själv igen?
  • * Du bruden, kom så går vi och gör lite barn!
  • * Vid kontorets kopieringsmaskin: Reproducering, huh? Vill du ha hjälp?
  • * Vill du ha Gin och platonisk eller Whiskey och soffa?
  • * Jag tror vi måste älska på gräsmattan som galna vesslor NU!
  • * Bruden... Kan du suga en golfboll genom en 50 meter lång trädgårdsslang?
  • * Bruden, vad sägs om en pizza och ett knull? [NEJ!] Va fan?!?! Tycker du inte om pizza?
  • * En kvinna frågar: Ursäkta, har du tiden? Du: Har du orken?
  • * Bond. James Bond.
  • * Spottar eller sväljer du?
  • * Du ser ut som tjejen som har hört varenda replik i boken. Så vad gör en till?
  • * Ditt ställe eller mitt?
  • * Snygga skor... Ska vi knulla?
  • * Vill du dricka morgonkaffe med mig?
  • * Vill du gå hem snart?
  • * Snygga bröst. Får jag ta på dem?
  • * Jag älskar dig. Jag vill gifta dig med dig. Nu går vi och knullar som galningar!
  • * Glöm det. Leka doktor är för barn. Vi kan väl leka gynekolog!
  • * Jag skulle se bra ut på dig.
  • * Ursäkta mig, har vi knullat än?
  • * Man kan dö av sex... Vill du dö lycklig?
  • * Jag älskar varje ben i din kropp - särskilt mitt.
  • * Hej, jag har mer pengar än du någonsin kan göra slut på.
  • * Jag är ny i stan. Kan du berätta vägen till din lägenhet?
  • * Var din far en tjuv? För någon stal alla stjärnor på himlen och la dem i dina ögon.
  • * Känner jag dig? Jag tycker det, men du hade inte så många kläder på dig då.
  • * Du har fina bröst, men vad har dina bröstvårtor för färg? Bruna eller skära?
  • * Jag diggar dina persikor, och jag vill skaka ditt träd!
  • * Får jag lov? Eller ska vi dansa först.
  • * Du måste vara trött i benen... [Varför?] För du har sprungit runt i mitt huvud hela dagen.
Av angelica - 13 augusti 2007 20:39

Jag är hos Kristofer nu. DET RINGER ! Han svarar "Hej!"

Jag trivs för jag är med honom! PILTRE 

Av angelica - 13 augusti 2007 16:38

Jag typ hinner inte med att blogga, det är anledningen till att jag inte varit så aktiv på senaste tiden ! Har umgåtts med angie och Krills mfl så det har inte funnits tid att döda ! HAHAH, men det är lugnt, det kommer en dag då jag har tillfälle att skriva allting jag har planerat att skriva, det kommer bla att bloggas om angies blogg och en annan mycket intressant bloggare som jag nyligen upptäckt, det kommer även att bloggas om otrohet, pepparkakor och mögelost !


Så är det !

Av angelica - 12 augusti 2007 17:26

Marabou Digestive


Marabou Digestive


(Den är värd all plats!)

Av angelica - 12 augusti 2007 17:09

All the time I've been screaming

Screaming so loud

But it won't go away

Feeling this way

Sometime I feel insane

Feeling this way


Snart ska jag och ange käka middag, hennes föräldrar fixar med maten nu, grillat blir det, MUMS !


Inte länge nu tills angie ska till Kreta ! Jag kommer att sakna hennes närvaro i bloggvärlden, men jag ser fram emot när hon kan berätta när hon kommer hem!


Jag har blivit lite förkyld nu under helgen men det råder ingen nöd på mig. Först trodde jag att det var pollen, eftersom jag och krills hade var ute till hamnen i byn osv, men det hjälpte typ inte sprayen, men det hjälpte med vanlig spray.


IKVÄLL, så ska vi få se James Shakiramoves, tamejfan!

Av angelica - 12 augusti 2007 16:51

Nu är jag hos ange, vi ska in till stan och träffa Kristofer, James osv på Örnäset!


Tidigare idag så skjutsade jag in Krills till bussen, det var sorgligt, men jag har fått mer än 40h i sträck med honom och det var mycket bra timmar!


Skola snart, känns ändå roligt, alla kompisar och ny klass osv. Det negativa är väl att skolan tar timmar från ens liv och alla jobbiga morgnar man helst bara vill ligga kvar under täcket och gosa x antal timmar mer känns fruktansvärda!


Har inga planer för veckan så hör gärna av er så kan vi doa någonting!


PILTRE FÖR ER:

Kristofer

Angelina

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards