ANGELICATO

Alla inlägg under januari 2007

Av angelica - 30 januari 2007 18:14

FAAN DET STÅR EN HELIKOPTER NEDANFÖR HÄR !!! :OJAG SPRINGER DIT VETJJA!En helikopter körde lågt ovanför huset, körde ner till ängen och cirkulerade för att sedan landa.Jag sprang ner dit, resten kravlade jag mig fram. Ville inte att de skulle se mig.Kändes som att det var krig. De stod på isen nedanför ängen på myren brevid militärstugan. Undrar vad de höll på med?! Det var pirrigt när de lyfte. De lyste med strålkastaren på mig, jag låg ner på rygg och glodde med kameran. Haha undrar vad de tänkte. Det var en helikopter kvar när jag klaffsade därifrån. Avstängd och det var folk som pratade. Det var typ pinsamt och nervöst när jag gick därifrån. Snön krasade som faan! Iaf det var ett roande hm äventyr^^Någon villig till en ryggtransplantion?Nu fick jag veta av pappa som pratade med helikoptermänniskorna att det var en helikopter som är trasig och också den som står kvar nu. Så de ska skicka vaktstyrkor, militärer som ska vakta! =DVi ska fara dit så ska jag fota mer och så!All my sinsBlown awayLike the windLike the wind

Av angelica - 29 januari 2007 21:51

Det här har varit en olycksdag..#Frukosten saknade frukt och de goda flingorna samt bröden.#Det fanns ingen ledig häst åt Gabbi att rida.#En kossa trampade fel ut i luften och föll.#Mjölktrustningen gick sönder då.#Skulle trycka på en kalv som inte ville gå fram och fick ont i ryggen. Så jag for hem efter skolan för detär sådan smärta så jag vill byta rygg med någon. Någon frivillig till en ryggtransplantion?!#På fikat missade vi gofikat för det tog slut och det byttes till mackor! :OAlltså en helvetesdag.Sitter nu här hemma och gruvar mig för smärtan imorgonbitti. Kliva upp med smärtan. Fyfaan säger jag om det blir som sist. Klia mig på ryggen är du snäll?

Av angelica - 28 januari 2007 03:03

"' angelicaa//Gika <2.5 // säger:
ska jag dö så ska jag dö i sängen, när jag sover, helt härligt^^,"


Söndagar är alltid förstörda, för dagen efter är helgen slut. Man bara väntar, en stress för att dagen snart ska ta slut.

Måndagar är inte lika jobbiga, för då har man vilat upp sig över helgen. Man får träffa kompisarna i klassen igen och skratta och berätta om helgen.

Tisdagar är lite jobbigare, men man känner att gårdagen klarades av fort och shit det är redan tisdag

Onsdagar är den värsta dagen av de alla. Mitt i veckan. Orken har nått under miniminivån. Det är långt till lyckofredagen. Fy för denna dag.

Torsdagar är förväntansfulla. Planerarna för fredagen mals och längtas till. Det är dagen före fredag, roligt!

Fredag är den underbaraste dagen. Skolveckan är slut! Helgen är kommen och hela helgen är kvar! Lycka!

Lördag är härlig. Latdagen. Sover lääänge och bara latar, träffar kompisar och har kul eller slöar framför tv:n. Lite stress över att helgen redan går på för fullt.


Somnade kl 06 på morgonen igår.
Hur är det med "Morgonstund har guld i mun", Kan det stämma? Antingen går jag och sover då för att det är så kasst hela morgnarna och hellre sover över den. Eller så sover jag då för att den där 'guldstunden' precis tog slut då? Sova är det härligaste som finns. Försöker den där 'stunden' få mig att tro att jag tycker om den för att jag får sova då? Någon som vet?! :P

Sova är underbart, att råka vakna för tidigt på morgonen är så härligt, känslan när "Jaa, jag får sova mer" bubblar upp är obeskrivlig <2.5

Av angelica - 27 januari 2007 00:45

.Helgen är kommen.Min mobil lekte doktor mugg igårkväll,plums ner i toan den jäveln.Nu är den i koma.Men det är väl lika,vi var nog klara med varandra ändåDu och jag..Fyfan om det var empin som hade plumsat,Vill inte tänka tanken ;SFörevigt..Var hos optikern igår för linserna. Sepemongoögon, jävla prickar å irritationer, syrebrist, skav av lins sepeögon Fel..

Av angelica - 26 januari 2007 09:39

.Fredag är kommen. Helgen väntar. Nyss är förbi.Idag är det den efterlängtade fredagen.Jag ska på stan med Angelina.LiVi ska äta på Dagobert <3.5Sitter i datasalen.Omkring mig har jag mina vännerOmkring mig har jag främlingarBrevid mig har jag min kära MP3

Av angelica - 25 januari 2007 18:07

Har nu gjort som alla andra och skapat en blogg, för att kunna hävda mig i världen. .SYNAS. .UPPMÄRKSAMHET. .EGO?

.

Av angelica - 8 januari 2007 08:00

Tidigare månad - Senare månad

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards