ANGELICATO

Alla inlägg under februari 2010

Av angelica - 28 februari 2010 23:45

Har sett rätt så många posters om modevisningen på stan i veckan, kul att bli påmind HEHE. Snart kommer det synas på Smedjans stora skärm!


Snart ska vi till butikerna med de som leder projektet för att prova ut kläderrrrrrrrr.


Här kan ni sneakpeaka på musiken som kommer att spelas. Någon som kan gissa vilken jag ska gå till ? HEHE


Nedan är bilder på genrepet. Fick info, prova gå en snabbis, fick se vilka de andra modellerna är franförallt, vi är ju ändå en rejäl hög, rätt många är de som jag gick med på förra visningen! 



Bella 

Jag och bella sitter i hörnet vid det grönvita skåpet. 


11mars i kulturens hus, lilla salen - Någon som läser som ska gå?


De som skickar bilder som jag kan lägga upp i bloggen får länkning! 

För bilder det vill jag ha, kan ju inte ta själv så..

Av angelica - 28 februari 2010 20:45

Feromonparfym från Toy-Boy.se 


Att musik och dofter kan framkalla starka minnen fascinerar mig!


Många år kan ha gått men på bråkdelen av en sekund spelas dåtiden upp som en explosion. Likaså kan dofter förföra, vissa dras endast till personer med en viss parfym - läskigt? Hur är det då när vi faller för någon utan någon direkt ytlig anledning, om man inte har någon aning om varför man känner på ett visst sätt - Kan det då helt enkelt vara feromonerna som nästan spelar oss ett kamouflerat spratt? Jag tror vi påverkas mer av de än vi tror och det här är mitt sätt att leka och utforska människans natur och undermedvetande med egna ögon.


Kort beskrivning av feromonparfymen: En av USA:s mest populära feromonparfymer, "Passion Pheromone Attractant". Innehållande 0,15‰ mänskliga feromoner, högre koncentration än industristandard. En flaska, 15-20 ml räcker i ca 4-5 mån vid daglig användning. Mycket svagt doftsatt samt går även att kombinera med din vanliga parfym! Två olika för olika kön. Pris 99kr.



För de som inte är så bekanta med feromoner; "Feromoner är ett doftämne som djur och människor avger för att kommunicera och locka sexuella partners."



Doft - Doftar rätt behagligt och gott, ungefär som apelsin + sköljmedel.


Såhär gick det till:

Eftersom placeboeffekt är något jag starkt avskyr så valde jag att inte berätta för min kille om produkten, utan att det skulle bli rakt och ärligt. Jag var inte heller sparsam med doseringen utan blötte på ganska rejält, provade flera gånger under ett par veckor. Jag märkte ingenting själv och frågade tillslut killen om han märkt någon skillnad senaste veckorna eller just den dagen jag frågade, han hade inte märkt av något alls, han tyckte iaf den luktade gott. Det slår nog redan väl mycket gnistor om oss så feromonerna behövdes väl inte. Kanske påverkas vissa mer än andra, vad vet jag.



Toy-boy.se saluför även diverse produkter såsom; piercingar, hårförlängningar, linser, kläder etc!

Av angelica - 26 februari 2010 20:58


Charmiiiigt. Om jag hade hund skulle jag lära den något fränt.

Av angelica - 23 februari 2010 01:16

Jocke och James fyllde 20 ungefär samtidigt så det firade vi i en hyrd lokal i Kallax

Där vi åt tortillas som var sjuukt gott! Ett stort plus att det fanns piri piri och "guatemala"guacamole.

Sen började FHESTEN

och Sara vart kramgo och pussgalen!

min babe var såklart där!


och kristofers babe

  och två av mina babes


Dagen efter chillerade jag och flickorna som puppor i soffan


och Wille hade sovit på en spikmatta!


TUMMEN UPP

Av angelica - 19 februari 2010 14:22

    Snart bär det av för Super smash bros turnering på Nintendo 64 i piteå! KUUUL, NOSTALGI osv !

Av angelica - 18 februari 2010 21:36


Det närmar sig med stora steg. Prick tre veckor kvar. Börjar känna en viss nervositet, HEHE. Genrep nästa vecka, skönt att få lite koll. Återigen, det enda jag ber om är att inte ramla ihop som en bedövad elefant på savannen! Be för mig eller något i den stilen.


En bild från Isabells visning i november, då var vi sex modeller, nu är det 25, blandat tjejer och killar. He blir fint.

Av angelica - 18 februari 2010 12:30

 


När jag är ut på krogen så brukar jag faktiskt ha TJOCKSTRUMPBYXOR.. Otippat?

1.De går inte sönder lika lätt. 2.De är varmare i kön. 3. Svarta såklart.

Fast denna gång vart det vanliga för en gångs skull, det funkade väl också.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards