ANGELICATO

Alla inlägg under februari 2014

Av angelica - 10 februari 2014 10:01

Idag far vi, so happy! Kommer förmodligen äta så mycket thailändskt käk att jag ser ut som en boll när jag kommer hem haha fyfan. Packat så lite som möjligt kan man ta med stuffs hem hehe.


      
Av angelica - 6 februari 2014 16:43

Bästa valet jag har gjort, möjligheterna som skapas alltså! Ringde från Norge idag, blir så glad även fast det skitit sig med Norge hitills, men man kan ju inte ge upp bara för några random motgångar. Varje försök är olika, så förhoppningsvis när jag kommer hem från Thailand blir det ner på intervju, försöker hitta skiftgång där nu och det är för att jag vill kunna fortsätta tävla med hästen denna säsong men samtidigt slippa Luleå. Får lite ångest ibland för att jag  har lila hår nu, de kommer väl undra vad jag är för en tok?! Måste skaffa nån keps haha..

Av angelica - 4 februari 2014 14:45

Jag nöter dokumentärer, ser hur många som helst varje vecka, såååå mycket fascinerande underliga liv och forskning man får förundras över. Hittade en sida som samlar massa dokumentärer man kan se online!

http://webb-tv.nu/kategorier/dokumentar/program/

Av angelica - 3 februari 2014 15:37

HAHA herregud så rolig utekväll! Hamnade på Olearys med Maria från stallet och hennes kompisar efter inflyttingsfest. Hade mobilen i jackan och glömde stänga blixtlåset så den studsade ur på dansgolvet, ÅNGEST HAHAH. Lånade typ allas mobiler varav en gång en random kille från egypten och ringde den varav vakten i entren svarade tillslut! Så nån vänlig kille hade hittat den och lämnat in. Tror aldrig en vakt fått så brutal kram hahah! Överlycklig.


Jag tror det var karma för helgen innan lämnade jag i en väska med börs och grejs på olearys!

Av angelica - 2 februari 2014 22:46

Jag har jättesvårt för att släppa saker, att gå vidare. Dock så har jag fått se att det FAN BLIR BÄTTRE och det gör mig så jävla jävla glad, samtidigt som det har lärt mig att se framåt, tänka mer på framtiden men det tar ett tag att bryta gamla tankebanor måste jag säga! Är pepp!

Av angelica - 1 februari 2014 14:53

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards