ANGELICATO

Alla inlägg under maj 2010

Av angelica - 20 maj 2010 21:12

Tog alltså körkortet"Everybody Draw Mohammed Day!" ;) älskart

 


Gruppen finns på facebook för er som vill glo på massa M-bilder.

BUS

Av angelica - 10 maj 2010 00:39

Så jävla söt dino, passade mycket bättre i min lila version ;)


Dunderpatrullen -Taekwondo Princess



Dunderpatrullen - Kretskortsaromer



Dunderpatrullen - Frigolitfabriken



Dunderpatrullen - Klart Grabben Ska Ha En Husvagn


Åsså den "töntigaste"

Dunderpatrullen -Duns Duns Duns



Guuu vad jag har underhållning ensam i mitt rum på nätterna med detta. Blir rätt uttråkad av att traggla teori på datorn så då slår jag igång detta och sitter och vaggar fram och tillbaka, hit och dit, studsar med baken, vickar på huvet till det här som soundtrack till mitt liv ungefär då det börjar krypa i kroppen. Värt som faen. Alltså undrar hur många självar som ens tar sig mödan att lyssna, HAHA på det osv.

Av angelica - 9 maj 2010 22:34

Nu får det vara nog med alla inlägg vi sett med väskinnehåll osv, det är såååå förra året ba. Tog en bild rätt ner i min skräpkorg.


Ni får analysera den bäst ni vill men jag anar ett genomgående tema?! och nej jag tänker inte hälla ut allt på golvet, den är rätt fullmatad med 'förkylningspapper'.


Utmarnar alla, du som skippar trenden kommer att dö av fulhet och knapriga sårskorpor. "Eller ?"

Av angelica - 9 maj 2010 21:15

Känn den ljuva bitterheten genom skärmen..

Av angelica - 8 maj 2010 22:06

 


Aloe Blacc - I Need A Dollar

Av angelica - 7 maj 2010 21:46

Långa versionen är ett inlägg under bort för er som inte vet.

Av angelica - 7 maj 2010 21:21

Kollade igenom mitt flugbindnings-material för en liten stund sedan. Varav ett stycke hud av hönsnacke med fjädrar på ramlade ut på min fot, då tjöt jag som en jävla unge, var inte medveten om att påsen var upp och ned! Bläääk. Det luktade grisöra och nu känner jag mig smutsig.



Förut höll jag på att binda flugor rätt mycket, tog med mig boxen när jag flyttade till elevhem i början av gymnasiet, fast väl där fanns inte någon tid och allt rann ut i sanden, har inte gjort en pinal sen dess. Tråkigt som fan, och nu har jag glömt bort alla steg och metoder, får väl lära upp mig allt nån gång igen. Det bör sitta kvar. Kaaanske att jag undermedvetet tycker om att göra sånt för att det har mycket med fjädrar att göra, fåglar i mitt hjärta! Fast att ta i hud är inte min grej. Tror den vänstra saken längst ner till vänster är en rensvans.

Av angelica - 6 maj 2010 23:49

Film önskades och här är den ;)


Fast den funkar inte för mig här i bloggen, gör den det för er? Funkar det inte så tryck på den lilla lila textlänken under filmrutan!


Isabells Design UF Modevisning, Kulturens Hus. Lång Version -


Jag går i grupperna på 03:51 och sedan 12:56. Helt galet vilket adrenalinrus som sköts ut i kroppen när jag klev upp på scenen första gången, rätt äckligt,  som gelè/parkinson-händer och fötter, haha! Galet kul att vara med i visningar, det här var fjärde. Om någon undrar över låtarna som är med i visningen så finns spellistan här.


Bildbomb kommer, så håll utkik !

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards