ANGELICATO

Alla inlägg under augusti 2011

Av angelica - 1 augusti 2011 22:00

Jobbar på Grans på helgerna och har maskinförarutbildning på vardagarna, så har fullt upp men det är skönt när man varit dagdrivare ett bra tag. Älskar att få vara tillbaka på Grans. Rätt så skönt med en killklass också faktiskt, när man gått i tjejklasser/tjejskola 3 år. Blev seriöst galen i huvudet ett tag av irritation. Killar blir vänner på ett helt annat sätt i mina ögon, men det kan jag ta i ett annat irritationsinlägg för det finns mängder av svammel om tjejer i mitt huvud.


Somnade liggande på balkongen idag när undulaten fick sitta ute, fast fick en ljus fläck på kinden för där kom ett STAKET och ville skugga, haha fail, hoppas det är borta tills imorgonbitti eller att det bara är jag som tänker på det. Lålz



Ska klaga lite också, det var ett tag sen: När folk börjar demonstrera ett faktum med handlingar för att andra ska uppmärksamma detta/föra upp det på tal. Typ sympatifiskliknande etc. Förihelvete så störande, så störande att jag ignorerar sådant numera även fast jag känner mig lite elak/obrydd. Kan folk inte ens säga det som stör rätt ut så tänker jag inte säga det åt de, hur osympatiskt det än kan låta.


Random

  • Letade ordet vardagar mer än 5 min, gav upp och frågade, hjerNslepp.
  • Finns dvärghamsterungar om någon vill ha på Grans, bara hojta till.

 

Hände en tråkig olycka med dvärgpapegojan som jag hade men som fick flytta till min farbror. Klämdes i dörren och dog i hans händer.. Min första fågel dog också i mina händer, men av sjukdom, saknar den fågeln så otroligt mycket och blir tårögd ännu när jag tänker på henne. 

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards