ANGELICATO

Alla inlägg under mars 2011

Av angelica - 20 mars 2011 04:45



Inte haft det minsta unset av blogglust på över en månad, orka prutta fram bajs ;> Hahah fast nu ska jag bajsa i era ögon ändåååå!!!



  • Är tydligen 181cm lång nu, jag som trodde 180, nåja.
  • Tjillar för det mesta, pluggar fåglar etc inför jägarexamensprovet.

-En natt efter att jag pluggat arter så vaknade jag av att jag höll i en kudde och klappade andra frenetiskt. Fan vad jag garvade när jag fattade vad jag höll på med! Otroligt kul, om än jag var stressad i drömmen, haha.


  • Pysslar häst och rider så ofta jag kan; ridskolan, sköthäst och på Grans.

På ridskuwlan

 Nordisen Molle!

Helger så ofta det går på Grans


  • Börjat fixa inför höns men måste skotta fram en till sak men kroppen pallar det inte atm, samlat på sträckningar; lår, rygg, axel, smalben etc under lite mer än två veckor, skönt va?

Blev överlycklig efter ridpass på Grans när jag såg att de fått dit kameleonter, Yemen. Vart supercharmad av de! Nyper som bara den gör de också, hade märken från klorna, hihi. Skulle jag skaffa mig en ödla skulle det helt klart bli kameleont. (Eldbukssalamandern jag har gills inte som ödla, utan som svansgroddjur)


Wiz Khalifa ska till Way Out West btw.


Talib Kweli - Ms. HillNewkid - TurbulensSkrillex - Kill EVERYBODY

Andy Williams - Music To Watch Girls Go By

Klicka för Spotify




 Phfezt


» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards