ANGELICATO

Alla inlägg under september 2007

Av angelica - 29 september 2007 11:23

nu har jag rengjort och nu ska jag skynda mig å duscha, sen kommer kristofer ! <3

<3

Av angelica - 29 september 2007 00:14

Kristofer<3

Av angelica - 28 september 2007 23:48

Fan vad jag är trött alltså, orkar knappt trycka på tangenterna.

gonatt era jävlar och dröm en äcklig dröm.

Jonas/Dokkas/Jorpe ringde och socialade för ett tag sen, han sku ringa senare inatt, när vettefan, blir väl telefonsamtal 5 på morgonen som det brukar vara, fast säger jag iof inte nå mkt , bara lyssnar och mm:ar av trötthet . amwmhamawbhawbharbwhba


ge mig frid

Av angelica - 28 september 2007 23:01

Jävla Rihanna, varför måste hon se så bra ut?

Av angelica - 28 september 2007 22:41

.il.lil.li. t r a n c e milan .il.lil.li. | >>> Mitsubishi Lancer EVO VII säger:

du påminner om anastacia i idol :D


' angelicato säger:

haha vaah? XD jag venne ens vem hon är ;>


Jag har inte sett nå idol typ i år än så länge, bara en enda hel och nån snutt här och där, har ingen aning vilka som är med, förutom Amanda, henne tycker jag om, men ingen kan slå Sebastians sång när Idol hade äran att ha med honom.

Av angelica - 28 september 2007 22:32

mmmm, hörde The Knife första gången i 8:an, var såld direkt <3

fan

Av angelica - 28 september 2007 22:02

Att en kväll kan tvärvända på bara några sekunder.

Kvällen hos Minna var så bra så bra, riktigt härligt

Direkt när man sätter sig i bilen hem så brakar helvetet lös, all skit haglar ner över en. Så börjar hon säga att jag inte klarar av någonting, att jag är dålig i skolan och att jag borde hoppa av. Jag tänker fan inte hoppa av skolan pga vad den kärringen säger, jag lämnar fan in alla arbeten i tid och de blir bra.

Det är så jävla jobbigt att inte ha någonstans att ta vägen, jag vill inte vara hemma i helgen, jag kan lika gärna ta moppen till renholmen och stanna där, vafan ska jag vara hemma för, jag trivs ju inte ens, jag är inte en del av min famil och jag orkar inte längre...

Av angelica - 28 september 2007 20:06

Vågen

September är en bra månad för nyfikenhet och experiment. Du vill gärna testa nya roller, kanske pröva fantasier som funnits i ditt bakhuvud en stund. Är du singel kan det vara en upplevelse att gå ut i en annan stil än vanligt och låtsas vara någon annan än du är. Det kan leda till väldigt bra sex, men om du är ute efter en relation på sikt så är detta en mycket dålig start. September blir i varje fall en het och spännande månad. I oktober har du betydligt svårare att tända till. Delvis beror det på vardagens alla krav, du har mycket att göra helt enkelt och stress är en erotikdödare av stora mått. Du behöver bli lite bortskämd och förförd för att riktigt kunna njuta. Delikatesser hjälper till.


Mat som ger kraft: Choklad, nötter, kronärtskockor.

Hett i höst: Läder

Dina bästa sexdatum: 22/9, 26/9, 30/9, 10/10, 24/10, 28/10

Glödheta tecken: Vädur, Lejon, Jungfru

Ställningen med det lilla extra: Hon på rygg, han på knä, hennes fötter över hans axlar.


Jagochminna har garvat uti tusen när vi läste alla (XD)

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards