ANGELICATO

Alla inlägg under maj 2007

Av angelica - 31 maj 2007 21:36

 

Tell me your secrets


Var på stan med Izabella idag efter skolan, vi köpte presenter tsm med minna och niklas till Gabriella. DET VAR ULTRA-MEGA-DUNDER-SVÅRT!



Folket har börjat bli helt lack i huvudet , även jag, kommer lätt irritationer i luften av minsta sak, om skolan skulle förlängas med en vecka skulle vi bli apatiska. MEN vi ger inte upp, håller huvudet ovanför ytan och simmar vidare som nå jävla hundar. För snart är det ju frihet, dvs lov!



Klarade traktorprovet nu och fick mvg på debattartikeln om vindkraft, så det känns bra. Fast ekologiprovet blev jag sur på. Imorgon har resten av klassen tal om sin debattartikel, dvs öven jag, fyfan kommer börja garva och brännröd i fejjan XD



På lördag har jag och Izabella tänkt att vi ska gå på stan med Gabriella, typ stajla-Gabbi-dag :D Kommer att bli roligt! :)



BTW så råkade jag tappa min mobil i fårhagen ! Så vi fick ringa till den och samtidigt smyga omkring bland gräset , i en hage där den kunde ligga VARSOMHELST, kunde likagärna ha tappat den i bussen eller på vägen så är glad nu!



Tog ju sovmorgon på eget initiativ imorse, skippar matten, även imorgon ;)



Rensning av rummen pågår också, det känns helt läskigt, som att livet slits ut från ens själ, ens nya liv slits av som en t-shirt. Fast det känns ändå bra, nu kommer någonting nytt istället. Känns lättande på nå sätt.

Av angelica - 30 maj 2007 10:18

Helgen närmar sig, på fredag kanske det blir ett besök på staden efter skolan, sen lördag fest hos gabbi, sova över? Söndag packa ihop rummet, umgås? umgås med folket ;)

Av angelica - 30 maj 2007 10:17

När kommer läraren?

Gör hon ens det?

Tänk om

tänk om inte.

tänk INTE!

 MÅ LÄRAREN INTE KOMMA!

Av angelica - 29 maj 2007 22:06

Blä, nu förbereds det för tal imorgon ang debattartikeln det förbereds för provet och för skammen att behöva tala inför folk.

Av angelica - 29 maj 2007 17:17

Nu känner jag att jag måste bege mig till 9:an och lägga mig på deras golv eller soffa, för min mage spricker fan av propphet strax! o_____O

GRR

Av angelica - 29 maj 2007 15:52

TÄNK ER; JAG FANNY MINNA IZABELLA

PÅVÄG TILL SKÅNE!


Pilsk nu? ;)

Av angelica - 29 maj 2007 15:25

Tanken måste ge upp

Innan Du gör det 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



Morgonen började med röjsåg. I 3h plågades vi i värmen i en sunken terräng som blötte ner mina ben. Med min EXTREEMT tränade kropp blev jag helt trött, fy. Var helt härligt att ta av sig rustningen som det känns som.

Skippade matten och gick och sov på rummet istället idag, det ger ju ingenting att vara där längre, egentligen måste jag ju men skit i't Så ons, tors, fre tar jag sovmorgon! Härligt, härligt!



mina tre älskare i bilen

Nu är de på gränsen alltså, har svenska redovisning, matteprov, traktorprov, ekologiprov, novellanalys och djurkunskap att egentligen ha gjort innan den här veckans slut. Hur mycket av det som kommer att bli klart är ingen fråga, det är typ en dödsdom, vafan skitsamma.



Skåne närmar sig enormt!!! Måtte jag hitta härlig musik att fylla mp3:n med!


1 vecka till sommarlovet 2007!!!!!!!!!!!!!!

It

Av angelica - 27 maj 2007 13:16

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


GASH NU ÄR DET STRAX SOMMARLOV!

Vilka är med på att tälta på Måttsundsbacken i sommar?



Har nyss vaknat av mardröm, drömde att huvudet från en kärring som jagade mig blev helt blodigt och köttigt, hemskt!


Endel personer driver mig till vansinne -.-' Inte bara mig heller.



Saknar min Lili <3 Så länge sen, men ändå så saknad., Plz, come back!


Hejhoppfejksnopp XD

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards