ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 9 juni 2014

TA DIG I KRAGEN FÖR LIVET GÅR VIDARE

Av angelica - 9 juni 2014 22:38

"Alla människor upptäcker förr eller senare att de är sin egen själs trädgårdsmästare och regissör för sitt eget liv."

 

Tänkt mycket på det här på senaste. Alla klagar så mycket över situationerna, som att de är ett offer. Klagar gör jag ju även själv men jag vet att det bara är jag själv som sätter mig i det. Därför hakar jag inte upp mig på det, försöker se ett halvår framåt och alla möjligheter jag kan göra slag av. Det jag vill komma till är att INGEN ANNAN kommer att göra ditt liv åt dig. Du måste göra det själv om det ska vara värt nånting för dig, betyda nånting, ge dig energi och motivation. Man blir för bekväm, tror att saker bara ska lösa sig självt.

 

Så länge du går och trampar i samma spår så kommer du inte komma nån annanstans förutom NER!

 

Jag respekterar de som gör saker med sitt liv, som svarvar till sitt liv efter det de vill. Det beundrar jag.

och det svenska har ju ännu fler ;)

 
 
Ingen bild

Adam R

16 juni 2014 20:57

Tjena. Brukar kika in hit då och då. Hittade hit från facebook förmodar jag, kommer inte ihåg. Hursomhelst, vi gick i samma klass för x antal år sedan. Du kanske kommer ihåg. Iaf så går jag själv runt med liknande tankar du verkar ha. Hör av dig om du har lust att snacka någon gång, om inte annat än om gamla minnen? Skype: grinko118

angelica

18 juni 2014 17:58

jasså! :) jaarå jag glömmer inte folk
har lagt til dig :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards