ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 30 maj 2014

SPECIFIKT LESS

Av angelica - 30 maj 2014 22:25

Jag känner mig lite frustrerad..? Jag vill göra massa grejer men folk har aldrig tid! Det är inte tillfälligt, det är nästan alltid så! Har så mycket äventyr jag vill ut på med folk, mestadels småsaker men också större, men jag orkar inte ens fråga folk för jag kommer inte få med mig nån utan en massa jävla ditt och datt. Sen är jag jävligt less på att höra av mig till alla och styra upp saker. Ännu mer skeptisk till framtiden för snart lär väl alla polare yngla av sig och bara ha tid för sitt. Står jag där ba "hohooo, nån som vill med mig på äventyr..?" och det bara ekar! Kanske är det meningen att jag ska ha tråkigt här så jag far härifrån till något annat spännande ställe? Skapa något eget annat. Det och de som finns här tillfredsställer inte mina behov. En riktig sidekick/vapendragare vore nått, hade ju en tjejkompis som jag å ena sidan bara umgicks med ett år, slutade pga bristande respekt, men som kändes som en sista pusselbit. Fyfan vad jag saknar henne.. Känns stört att enda lösningen ser ut som att emigrera. Ja jag är lite negg just nu, eller, jag blir ofta negg pga detta men nu säger jag det. Whatever.

 
 
Granka

Granka

31 maj 2014 03:00

Jag vet exakt hur den känslan är, suuuuger så mycket! Man känner sig så ensam om att vilja faktiskt göra något roligt och kul, "äventyr". Denna ålder suger så mycket då alla ska vara "mogna" mitt i allt och bara jobba och sen gå och sitta på soffan tills man ska sova. Fuck att vara mogen, åldern betyder inget. Så länge sinnet är ungt så är man själv ung.

http://granka.blogg.se

angelica

31 maj 2014 13:26

mm det suger fan!! ja fuck att vara mogen, jag kmr vara omogen tills jag dör och tror då fan det är mycket roligare så!

 
Anna

Anna

31 maj 2014 03:38

Hållmeee, men det är mest i Norrland som folk beter sig så tyckja. Det är bara att resa och flänga ensam ist :D

http://vadsysslarjagmed.blogg.se

angelica

31 maj 2014 13:24

säkert!! det lutar åt det ja!

 
Denise

Denise

31 maj 2014 20:10

Hej Angelica!


Jag känner igen det och känner med dig! Jag är nog den som vill hitta på saker mest i mitt kompisgäng. Ett tag var det ingen som ville hitta på nånting och då var det såå deprimerande. Nu har det blivit bättre och jag måste säga att tack vare att jag har en bra pojkvän som alltid ställer upp på mina galenskaper som jag får göra annat än att bara jobba!

Hoppas du får hitta på nåt skoj snart när det är så fint väder! Annars gör som "Anna" skrev. Ta en resa själv nånstans och träffa nya människor! :D

http://pohoiyi.bloggplatsen.se

angelica

31 maj 2014 21:34

visst fan är det deprimerande alltså.. kan ju inte precis tvinga de (nog för att jag vill) så då vänder man sig inåt och glor på nån serie istället haha.. åh det låter som att du har en bra vapendragare till pojkvän! :)

ja jag tror det lutar åt enkel biljett till london i december och stanna där till maj!

 
Elin

Elin

1 juni 2014 11:14

åh känner igen mig så! vi kan bli vapendragare haha! ne men hoppas londonresan blir av o du får det awesome! :D

http://inspirationbyelin.tumblr.com

angelica

1 juni 2014 12:23

det vore väl nått ;) ja det känns som på tiden att fara nånstans :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards