ANGELICATO

Alla inlägg under april 2014

Av angelica - 28 april 2014 14:59

Fick ett roligt samtal för en liten stund sen, mycket roligare än det från farmen, hehe!

Så det lutar åt en liten tripp till sthlm nästa vecka. Det är iaf en annan intervju.

Bilden har såklart inget med det att göra

Av angelica - 28 april 2014 13:45

Så jädra bra haha

Av angelica - 27 april 2014 15:30

Av angelica - 26 april 2014 17:02

Nämen fan vad jag vill iväg på äventyr. Är så trött på det mesta och de flesta. Bjäbb bjäbb bjäbb! Vart då glad igår när kollegorna ringde och bokade in mig på bowling och käk på Olearys, har saknat de!


   

Av angelica - 23 april 2014 14:06

Googlade runt lite på Glomurs släkt, kul att hitta ett par gamla bilder!

Hans pappa Otur frá Sauđárkróki nedan, stod om honom att han kunde vara hetsig av sig så då förstår jag vart han fått sitt humör ifrån!

Farfar Hervar fra Sauđárkróki nedan

Gammelfarfar Blossi frá Sauđárkróki nedan

Gammelfarmor Hervör frá Sauđárkróki nedan

Av angelica - 22 april 2014 18:35

Hahaha ringde från Strix Television idag angående Farmen. Slängde ju in en ansökan på skämt för en månad sen. Kommer nog inte gå på castingen, känns ovärt eftersom jobbsäsongen drar igång snart. Hade det varit big brother hade jag dock INTE bangat haha. Hoppas det programmet snurrar igång igen hahah. Jag gillar som det här med tv program ändå, vara med i nå kul jävulskap, total blackout var ju roligt som tusan!

Av angelica - 21 april 2014 17:59

Känt mig som ett riktigt åskmoln idag. Förmodligen av tristess. Blir vansinnig. Inga utmaningar, inget att engagera mig i, inget som händer. Åt helvete. Nåja är ju inte så länge tills allt kickar igång igen, jobb, tävling, kanske höns igen.

Av angelica - 20 april 2014 12:52

 

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards