ANGELICATO

Alla inlägg under augusti 2009

Av angelica - 24 augusti 2009 23:37

Hannes says: jag vet man tänker typ "NEEEJ, OCH VARFÖR SKRATTAR JAG ÅT DETTA?!"


Självklart kommer många bli fett upprörda över denna film, men jag är bara så otroligt tvungen att lägga upp den.


Jag skyller på Hannes!

Av angelica - 24 augusti 2009 16:26

Det blir att springa runt med partyhattar på Arlanda för hela laget om en vecka har jag bestämt och de andra tre musketörerna får inte neka!


Av angelica - 24 augusti 2009 13:52


"Varje gång frågan kommer upp och en ny medlem av klanen kaffedrickare påträffas möts beskedet av ryggdunkar samtidigt som blickar riktas mot oss ofrälsta. Ska ni inte ha en kopp ändå?


De som försöker dra in oss i smörjan är i alla fall på det klara med sin uppgift. Om de ska vara beroende ska alla vara slavar under kaffebönans makt. Precis som tjackhandlaren som bjuder på första dosen blir man ofta bjuden att smaka på deras drog. Lockande står de och desperat försöker posera med sina gula tänder, en av många bieffekter. Smaka! väser de samtidigt som uppmanade ögon riktas mot oss normala." -Gustaf Nilsson

Av angelica - 24 augusti 2009 13:30

Japp, ty knullet är mitt verk. Skåda och du skall älska det.


Behöver jag ens nämna att de blev stulna när de stod och visades upp på skolan inför pepparkakshustävlingen ?

AWSOME!

Av angelica - 24 augusti 2009 01:20

Jag får seriösaste ångest när jag "slösar" på annat förutom ätbara ting, däremot ser Kristofer det som att man "investerar".

 Tidigare beställde jag denna klänning men avbeställde eftersom den var i S och jag brukar ha S/M. Däremot har jag faktiskt tappat kärlekshandtaget på höften nu i sommar och borde då kunna squeeze på en S om turen är med mig! Den är återigen beställd och är min inom några dagar.


Största problemet brukar vara pga min längd; det som täcker baken på andra tjejer räcker bara ner på halva mitt ass! Pretty groose, vem fan vill flasha sig.


Nästa synd blir eventuellt dessa leggings.

Hur det blir med de får ödet bestämma.


Och ja, de har fickor på baken som det skall vara!

Hatar utan, det ser bara förjävligt ut.

Av angelica - 24 augusti 2009 00:32

Aiit, läste precis på Sandras blogg att man kan få en fotobok värd typ 350 spänn for free här bara man bloggar hundra ord om det osv!


Tips osv: http://www.fujidirekt.se/blogga/

Jag vet då sannerligen vad den ska fyllas med iaf: Blir det fint så blir jag glad i sinnet eftersom fyllnaden får bli pics på mig och den underbara Kristofer om allt går rätt till.


Har dock ett dilemma angående fotoboken: ALLA bilder jag haft är ju som sagt borta, så jag har kopierat de bilder jag lagt ut på internet osv, men kvallan blir ju då som sagt försämrad tusenfaldigt. Hoppas bara att det ser bra ut i slutändan i boken.


Kusinen vet jag kommer gilla detta erbjudande rejält!

Av angelica - 23 augusti 2009 23:31

TIPS FÖR ER SOM VILL RYMMA HEMIFRÅN ELLER BLIR UTKASTADE

Tält + kupèvärmare = Clever


Var en tjej som gick en klass under mig som joinade mig och mina sysslor idag, hon hade tältat utanför skolan vid parkeringen och haft kupèvärmaren i tältet som var ikopplad i uttaget!


Så långt hade jag aldrig någonsin lyckats tänka.

Av angelica - 19 augusti 2009 17:52

 

Alla som har bilder från tillfällen då ni varit med mig, bilder på oss, på mig, från fester osv -SKICKA DE förfan! Måste få tillbaka alla minnen osv, you know? Det är en order! Jellee_@hotmail.com 

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards