ANGELICATO

Alla inlägg under januari 2010

Av angelica - 31 januari 2010 04:13


Har tappat fem kilo under min sjuklingvecka märkte jag igår.. Ändå har jag matat i mig bacon, kladdkaka, choklad och annat mums sen jag kom hem. Lite läskigt. Ändå tränar jag ingenting förutom ridning en gång i veckan,  hade jag varit aktiv hade det väl inte funnits nå kvar på mig. Alltid haft hög förbränning. Tänk mig med typ ÄS, skelett på typ ett andetag?


Av angelica - 30 januari 2010 18:28


♫ Markus Krunegård - Hollywood Hills

Av angelica - 30 januari 2010 10:31

Äntligen göra något annat än att ligga på sjukhus/ligga hemma. Övningsköra och sen dra till pojken, fixa underbar kycklinggryta och spela N64!


Tydligen ett rätt så starkt penicillin som jag får, många biverkningar man kan få, fast jag märker bara av trötthet, kass mage och BÄTTRE HY, plus att min NAVELPIERCING verkar LÄKA!

Av angelica - 29 januari 2010 13:59

Snubblade in på en frän blogg, grymma bilder!

Känns som en lite mer alternativ Lady Gaga ?

    

Här kan ni kika !

Av angelica - 29 januari 2010 12:17



Smink eller inte smink-PS eller inte PS ? 


Om man inte har smink så klagar folk på att man är risig. Har man smink så klagar folk på att man döljer. Fixar man i PS så klagar folk på att man ljuger.


Folk kommer alltid att ha något att haka upp sig på, det går inte att slingra sig ur och det enda du kan göra är att skita i det och göra det du själv vill.


Själv ser jag ingen anledning att behaga andra vad gäller detta, utan vill jag vara utan smink så är jag det, vill jag ha mycket smink så vräker jag på, vill jag fixa nått i PS så fixar jag det. 


VARFÖR haka upp sig så mycket på andra ?

Av angelica - 29 januari 2010 03:45


Vissa tycker att abort är mord.. Själv tycker jag det är värre att sätta något till livet som en "plikt".



Maskiner ?


När det gäller barn och kvinnor så äcklas jag, alltså av synen många har på barn, synen på att vara på smällen. Som att ens liv ska gå ut på att trycka fram en jävla gris bara för att alla andra gör det. "Jag är 21 nu, kanske borde jag ha barn nu ?" -WTF ?! Typ precis lämnat hemmet bara för att skapa ett nytt ?! Blev du bara till för att vara en barnafödare, var det allt liksom, fann du inga andra vägar att gå i livet ä natt vara en mjölkmaskin ? Man kan ta det sen ? Folk pruttar fram barn som att det är en hobby.



Liv ?


"Det är fel att Förhindra ett liv". Folk dödar myggor utan ett uns av dåliga tankar, många äter kött, bär päls, skinn. Alltså, kan du döda en mygga så ÄR DET INTE JUST LIV du bryr dig om, det är bara din äckliga hjärna som säger åt dig att BEVARA DIN ART. Inget mer än det, du bygger upp "liv" som något vackert när det egentligen bara är djurisk överlevnad. Som att det skulle behövas fler människor ? Nu menar ju inte jag att man ska döda allt folk bara för att någon känner för det. 


Dubbelmoral ?


Nu hoppar vi till KONDOMER och annat preventivmedel. Om du KNULLAR och använder SKYDD så FÖRHINDRAR DU ETT LIV ATT SKAPAS. Det som nyss var så jävla fel. Om en obetydlig CELLKLUMP har "rätt att leva" så ska väl SPERMAN också ha "rätt att leva" och då är du skyldig att överlåta ett ägg till en av maskarna, right ?


 


Gener ?


Vissa gormar om gener, som att de skulle vara en anledning att inte göra abort "åååh en unik uppsättning gener till spillo", har man så dåligt argument att man ska dra fram gener så ska du väl dö också, du skadar ju de unika generna som finns i din fula sallad om du äter den, dö dö dö. Bara för att du blivit med barn just nu, ska du då pressa fram det bara för att du kan ? Som att generna ens är bra, förmodligen fyllda med sjukdomar och svagheter som bara väntar på att få blomma ut i en kropp.


Styrda ?

Det känns ofta som att människan inte själv tänker. Bara rena instinkter som sedan försöker döljas eller inte uppmärksammas. Ursh !

Av angelica - 28 januari 2010 09:58

Splendid...LILA, blir fint som fän !


Av angelica - 27 januari 2010 18:00

De är grymt lika ett par jag redan har, lite grövre dock tror jag, men hoppas de passar fint! 


Jag lider redan inombords vad gäller utbudet i affärerna, ljusa färger bara för att det är sommar är SLYNA. Knappast att jag lägger cash på bajsiga ting. Denna vinter har varit mest i min stil så länge jag kan minnas, ta det inte ifrån mig PLIX.


Vart ska man bo för att inte drabbas av fula "sommar/vårkläder" men ändå inte frysa nå?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards