ANGELICATO

Alla inlägg under april 2009

Av angelica - 30 april 2009 12:09

Här finns protestlista mot att de ska riva kranen vid hamnen i Luleå.


Eller så kan man vara jävlig och dessutom skicka "riv inte kranen" direkt till den här tanten som har hand om det. Det gjorde jag. Haha!


Fan man är ju uppväxt med den där och jag tycker den ser ut som ett djur, en dinosaurie eller giraff!


Allt med historia från Luleå tas bort, nu får det vara nog. Den här vill jag ha kvar, vill ni?





Av angelica - 29 april 2009 20:34


Imorgon blir det umgänge med bl.a.  Flaggstång Nr2!

Så ser ni två långisar, drygt 180cm/flaggstång -så är det vi.

Av angelica - 29 april 2009 20:04

Inga pengar kvar av mitt gage, (Jag Blir Smal Nu)
Inga stålar kvar till nån mat, (Jag Blir Smal Nu)
Kalles kaviar på mitt fat, (Jag Blir Smal Nu)
Jag blir smal nu, kompis jag blir smal nu


"Ingen a-kassa på fyra månader: Ramin har gått ner tio kilo.

Metallaren: Jag har inte råd att äta" -aftonbladet 29/4.

Av angelica - 28 april 2009 23:23

Vår religionslärare har verkligen lyckats med att förstöra intresset för kursen. Hon är seriöst urbota dålig på att lära ut. Det enda hon gör är att rapa meningar på tavlan som ingen fattar sammanhanget av + att rapa ordspråk hit och dit.


Hur kan man som lärare känna sig nöjd med att pumpa fakta när ändå ingen ens hinner reflektera över vad som nyss sades?

Hur kan man fortsätta och trampa i samma förbannade spår år ut och år in?

Av angelica - 28 april 2009 11:15

Nu har den där kvinnan från modellagenturen hört av sig igen. Men jag är inte pepp och varför ska allt ligga i Stockholm?

Av angelica - 27 april 2009 21:13

Till att börja med så hade vi vårt gotta-förråd fullproppat med gode mycket mums.

Våran föda

Sen verkade det som att de 1or som bodde i elevhemmet hade gaaanska struligt mellan varandra, iaf av att dömma på alla "arga lappar" som fanns överallt.

Myskolappar överallt

"Torka bänken och bord efter användning även spis det blir kladdigt annars"

Nedre lappen var ett svar på en annan klagolapp som löd nånting i stil med att "Du som lämnar blodigt papper i toan får ta bort det själv"


Det var fan skitäckligt folk som lämnade blodiga bindor och tamponger helt öppet i soptunnan. Jääävligt äckligt?!


Dessutom är svaret ganska korkat. Ofta man vet vem som lämnar dessa ohygieniska saker i det skicket, det är ju inte precis som att man spanar in vilka som lämnar vad efter sig när de typ skitit eller tror denne att man gör så? Att säga till rätt är väl inte så enkelt när det bor typ säkert 7 pers i samma elevhem?

Ingen slår mina kossiga strumpor.

KOSSOR!!

Av angelica - 26 april 2009 23:04

Har alltså sovit sen 16 fram till nu. Ska tragiskt nog gå och sova, är fortfarande trött som en jävla hyena.


Pappa och brorsan kör just nu från Sundsvall tror jag för att ha köpt en cross. Så nu har lilbro hoppat från 85cc till 150cc om jag minns rätt?


Då vet ni två onödiga saker. Tack för att jag fick bikta mig. NOT.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards