ANGELICATO

Alla inlägg under augusti 2007

Av angelica - 12 augusti 2007 12:26

Mjaa, sitter hemma med Krills, han har sovit över sedan i fredags det gullet!

Idag far han hem och jag funderar på att trösta mig med att umgås med Angie, om hon är hemma dvs ?


Jag PILTREAR Kristofer!


Av angelica - 11 augusti 2007 01:06

IIIH timern har inte slagit av internet än och kl har passerat 0100 (!) ALLTSÅ MÅSTE DE ha ändrat tiden eller tagit bort den helt :D


LYCKAN SEMIKOLONP


DMX FTW !

LOL

Av angelica - 10 augusti 2007 17:25

Nåå, jag hittade lite papper i en låda när jag rensade rummet som jag tänkte att jag skulle behålla:


Alkohol och bilkörning orsakar varje år 200 dödsoffer


  • 1 Flaska lätöl 2,25% = 1,9 cl Sprit
  • 1 Burk folköl 2,8% = 3,5 cl sprit
  • 1 Burk folköl 3,5% =4,4 cl sprit
  • 1 Burk starköl 5,2% = 6,5 cl sprit
  • 1 Burk starköl 7,2% = 9 cl sprit
  • 1 Flaska cider 4,5% = 3,7 cl sprit
  • 1 Glas vin 11,0% = 6,9 cl sprit

(%=volym, 1 flaska = 33cl, 1 burk = 50 cl, 1 glas = 25 cl.

Sprit = Starksprit 40% alkohol)



Av angelica - 10 augusti 2007 00:49

wicca aurora säger:

vet du nå sätt att tjäna snabba pengar


' angelicato säger:

hmmmm

hähä, nää inte på hederliga vis.


wicca aurora säger:

ohederliga då


' angelicato säger:

hähä man kan typ säga till någon förälder att man är i behov av nya byxor t.ex, så kanske man får pengar till det, köper inga byxor men säger att man har det, och vill de se byxorna så färgar man om ett par av sina andra. hähä

Av angelica - 10 augusti 2007 00:25

Jag vart så fruktansvärt less på mitt rum, så idag for vi in till stan för att fixa lite nytt dit. Jag har rensat ut allt jävla kraffs ut därifrån ända till kl 4 igårnatt. Då blev jag klar och somnade. Det blev mer än en svart sopsäck med saker som ska slängas, plus en ful hög med böcker som jag inte heller ska behålla. Frysen ska ut ur rummet inom snar tid, och ersättas med brudkistan som för tillfället står i det lilla utrymmet som nu planeras att bli en klädkammare. För annars vet jag inte vad jag ska ha där inne.

TACK MINNA FÖR HJÄLP MED ORDET!


* * *

You walk with your head down

See only the tip of your shoes

And the ground and dirt you walk on

* * *


Jag föll i trappen/stegen för någon daga sedan! Så jag fick ett FETT sår och blåmärke över hela underarmen osv. Helt hemskt var det!


Ange har beställt 3 inlägg ikväll, men jag hinner inte skriva mer än den här förmodligen, eftersom jag bara har ca 15 min i denna stund tills timern slår av internet..!


För alla de gånger jag önskat mig till himlen

Av angelica - 8 augusti 2007 23:13

Idag tog jag bussen in till mitt älsklingsKvalster på morgonen!

Så fördrev vi tiden tsm och helt plötsligt är jag hemma nu, surt.

TILL HELGEN SKA VI UMGÅS SOM FAN! Får huset för mig själv hela helgen osv osv osv, så jag är ultranöjd!


När jag hade tagit rödbussen från Hertzön in till stan så gick jag till affären och köpte mig en STOR Marabou digestive + 4 Powerking, en av varje sort, varar 3 av de drack jag upp påväg till Ersnäs i bussen. Hitills är den med cola godast, och sugerfree smakade sämst, men jag har cranberry kvar. Dock känner jag inte av koffeinet alls, helt trött ändå. Ska nog ta mig ner till min väska och sörpla i mig den sista!


För tillfället: Så är jag så less p¨å att mitt rum ser LIKADANT ut som det gjorde när jag var typ 13 (!) och jag är äcklad av allt småkraffs jag har, vettefan hur jag lyckats samla på mig all skit ? !


Imorgon ska jag rengöra hos djuren mina, kanske städa den feta pumpen som kostade 1300kr (Helt sjukt, men det var den bästa och rejälaste de hade, hade den avsedd till sköldpaddorna förut, så stark är den, oh yes!) till salamandern. SIGVARD heter han och är en Kinesisk eldbukssalamander (Cynops orientalis)


Jag håller på att bli hjärntvättad

PussPåDigKristoferKvalster!

Av angelica - 8 augusti 2007 19:31

http://delicato.auderis.se/produkt/pdf/Delicato_vitaminer_A4.jpg

Av angelica - 8 augusti 2007 16:19

Devil food's cake

Devil food's cake

Devil food's cake



KOLLA MUMS

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards