ANGELICATO

Alla inlägg under februari 2007

Av angelica - 26 februari 2007 23:53

HERREGYYH hur skämmigt som på en SKALA finns det?! xpDet var ju värt det, men ändååå ;p

Av angelica - 23 februari 2007 21:53

Idag var en kul dag!Åkte in till stan, blev giudad av Emma till deras skola.Sen umgicks jag med Jenny, Emma, Anna och [Rawr]Angelina!Stötte på lite folk; Gusten ställde upp som modell för en pose tillsammans med Emma, eftersom vi inte hittade någon annan kille ;)Markus träffade jag också på^^Ett snabbprat och en kram : )Bamse råkade vi också på i Strand :PVi gick till Exotic där vi hade bokat bord och käkade mkt god mat, treeevligt ;)Vi tog bussen till boschen och kuttade jennys lugg, käka gotta och såg american pie the naked mileHelt enkelt en härlig dag!

Av angelica - 22 februari 2007 21:14

Jag har tydligen förändrats från social till inåtvänd!Jag har nyss förnyat personlighetstestet,som jag gjorde i höstas.Det tog 1h att göra, innehållande massa frågor osv."Den första stapeln visar hur inåtvänd eller utåtvänd du är. Dina poäng ligger något under genomsnittet. Det betyder att du är något stillsam och inåtvänd och att du trivs med att vara ensam. Det betyder inte att du inte trivs i sällskap med andra, men i okända miljöer föredrar du ofta en tillbakadragen roll. De som får höga poäng på faktor ett uppfattar dig ibland som lite blyg."I höstas var jag över genomsnittet, nu är jag under! :Sand i wonder why?

Av angelica - 22 februari 2007 20:51

Idag har vi vart till Strömbacka och sett Dark Lady.Booooooriiing -.-'Blev nyss utsatt för mutförsök av Fanny,hon ville jag skulle följa med ut,men det är ju frikkin' Kallt ute faktiskt!"Jag ger dig pilskhetens pilskaske hjärta för att vi ska gå"Jag ska nog och vålda till 9:ans på ett tag

Av angelica - 20 februari 2007 18:18

Fanny, min fina ängel ;)Sometimes you'll find a place that might just remind you ofhomeBut if it doesn't feel like homeYou can do what I doJust pretend you don't feel so alone

Av angelica - 20 februari 2007 15:38

Håhåhå reunion med Elin på Bergs i fredags det var kul ;)Alltså, när jag gick i 9:an det var fan tider det!Åkte in till rektorn angående min attitydMen det var det värt..!SatanKillarna i klassen slog vad om migOojoj, klassen uppskattade verkligen mina och Armins hets på varandra! Våra försök till att äga varandra med lyriken. De tyckte då Armin blev ägd av mig oftast ;)Jag vara "snabb i käften"Armin, saknar roliga ungjäveln!SatanMinns enhetsdagenDen dagen Markus fick upp ögonen för mig, eller någonting annat haha!Jag låg mage på bordet medans Elin och Jenny förklarade hur'Älskling, älskling'gick till.Tydligen tyckte han om vad han såg, mwhaha!SatanKOFFEINTABLETTERNANär koffeinsyndromet uppenbarade sig på skolanDet var kulFast, jag tror jag dock var känslig för det jag tog fick folket tro jag var full?Den gången jag tog för mkt och var tvungen att gå ut från klassrummet för det snurrade, mådde illa och kippade efter luft och hjärtat pinnade på som aldrig förut. Det var dock inte lika roligt.Dessutom mådde man illa som fan i när de slutade verka.Fattar inte, det är ju ändå bara koffein?SatanMEN ETT MINNE ÄR ETT MINNE!Satan9:anDet var tider det!Nu är det inte lika kulMiss Y'all!

Av angelica - 20 februari 2007 09:18

But I feel like an idiot"Hat är inget man föds medHat är något man lär sigMan lever med detMan andas detMan gifter sig med det"You let me down too many times

Av angelica - 18 februari 2007 18:37

Markus jag vill bara säga att jag tycker det är bra att vi inte är ovänner längre! =)

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards